Panel eSklep: Obsługa sklepu > Klienci

W opcji menu  Klienci znajdziesz listę wszystkich klientów, którzy zarejestrowani się w Twoim sklepie. Mechanizm przeglądania i filtrowania klientów pozwala wybrać użytkowników według wybranych kryteriów (np. dane klienta, grupa klientów, daty rejestracji czy ostatniego logowania).

Planujesz komunikację ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami? Chcesz wysyłać im reklamy, newsletter lub utrzymać z nimi kontakt? Zadbaj o prawidłowe działania związanie z RODO i ochroną danych osobowych. Przeczytaj więcej o RODO w sklepie internetowym.

W kolumnie Status konta możesz szybko zidentyfikować status swojego klienta. Czy jest zarejestrowany, czy potwierdził rejestrację, itp.. W widoku głównym znajdziesz też informacje o rejestracji lub ostatnim dokonamy zakupie, wartości zamówień łącznie.

Po zaznaczeniu kilku klientów, będziesz mógł skorzystać z dodatkowego menu akcji zbiorowej: usunięcia, włączenia i wyłączenia konta oraz utworzenia grupy.

Chcesz zmienić dane klienta lub podejrzeć historię jego transakcji? Przeczytaj więcej o edycji konta klienta w panelu eSklep.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie