Panel eSklep: Klienci > Klienci > Widok edycji klienta

W opcji menu Klienci > Klienci znajdziesz listę wszystkich klientów, którzy zarejestrowani się w Twoim sklepie. Mechanizm przeglądania i filtrowania klientów pozwala wybrać użytkowników według wybranych kryteriów (np. dane klienta, grupa klientów, daty rejestracji czy ostatniego logowania).

Kliknij akcje, a następnie przejdź do edycji wybranego klienta. W nowym widoku dokonasz zmiany ustawień i danych klienta oraz sprawdzisz historię jego transakcji, przyznane rabaty, itp..

eSklep - Klienci - Klienci - Z menu Akcje wybierz opcję Edytuj

Parametry klientów:

Każdy klient zarejestrowany w Twoim sklepie jest opisany następującymi parametrami:

eSklep - Klienci - Klienci - Akcje - Edytuj - Dane podstawowe - Uzupełnij formularz

Dane podstawowe:
  • Adres e-mail – na ten adres będzie wysyłana cała korespondencja z klientem. Adres e-mail musi być unikalny (nie może się powtarzać przy innym koncie klienta),
  • Imię, Nazwisko – wyświetla imię i nazwisko klienta,
  • Hasło – wypełniając to pole możesz zmienić hasło klienta,
  • Grupa klientów – wybrany klient może być przypisany tylko do jednej grupy klientów,
  • Rabat indywidualny – rabat wyrażony w %, przydzielany wyłącznie temu klientowi,
  • Aktywność – informuje czy dany Klient aktywował konto,
  • Potwierdzony email – wyświetla informacje czy klient kliknął link przesłany w e-mailu aktywacyjnym,
  • Data rejestracji – data rejestracji klienta w sklepie,
  • Uwagi – dodatkowe informacje wpisane przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego przez klienta,
  • Dodatkowe pola formularzy – pola dodatkowe możesz stworzyć w Konfiguracja >> Klienci >> Dodatkowe pola formularzy.
Książka adresowa:
  • znajdują się tutaj wszystkie adresy wprowadzone przez klienta (podane w rejestracji lub po zalogowaniu),
  • kolumny Domyślny oraz Do wysyłki wskazują te adresy, które będą domyślnie zaznaczone w trakcie składania zamówienia. Adres domyślny będzie wydrukowany na fakturze lub rachunku. Natomiast adres do wysyłki będzie stosowany do adresacji paczki z produktem.
  • jeżeli pojawi się taka potrzeba – zawsze możesz dodać nowy, zmodyfikować lub usunąć dowolny z adresów.
Lista zamówień:
  • w tej zakładce występuje cała historia zakupów klienta. Możesz sprawdzić jakie są finansowe możliwości Klienta, z jaką częstotliwością dokonuje zakupów w Twoim sklepie i na tej podstawie przydzielić go do odpowiedniej Grupy klientów. Jeśli klient zapisany jest do Newslettera, wysyłając mu spersonalizowane oferty możesz zachęcić go do częstszych zakupów!
Lista zamówionych produktów:
  • na podstawie tej listy możesz zweryfikować jakie produkty najchętniej kupuje klient. Dzięki czemu Twoje oferty mogą być jeszcze bardziej dostosowane do zainteresowań lub potrzeb klienta.
Statystyka:
  • zakładka Statystyka opisujące aktywność zarejestrowanego klienta, od momentu rejestracji do chwili obecnej.
Koszyk i przechowalnia:
  • w tym miejscu sprawdzisz jakie produkty klient dodał do przechowalni produktów lub aktualnie ma w koszyku.
Niektóre elementy widoku mogą nie być dostępne dla poszczególnych klientów. Np. sekcja Koszyk i przechowalnia widoczne są wyłącznie dla klientów zarejestrowanych w sklepie.
Wyślij email:
  • w tym miejscu możesz w szybki sposób wysłać wiadomość e-mail do klienta.
Akceptacja regulaminu:
  • dostarcza informacji o tym czy klient zaakceptował regulamin. Opcję tę można wyłączyć co także spowoduje wyświetlenie monitu w Panelu klienta po zalogowaniu się przez niego do swojego konta.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.