Jak utworzyć grupę klientów? Jak przyznać rabat grupie klientów?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem Panelu sklepu Shoper możesz przypisywać swoich klientów do konkretnych grup. Tym sposobem możesz podzielić Twoich użytkowników w grupy. Dzięki temu łatwiej będzie Ci zarządzać, np. rabatami przypisanymi do klientów. Przykładowo, możesz nadać rabat 15% dla wybranej grupy, dzięki czemu nie będziesz musiał ustawiać takiego rabatu u każdego użytkownika z osobna.

Grupy mogą m.in. przydać się przy:

  • filtrowaniu klientów wg. dowolnych kryteriów,
  • nadawaniu zbiorczego rabatu dużej grupie klientów, np. nowym klientom lub przefiltrowanym, wg. Twoich kryteriów.

Jak utworzyć nową grupę klientów i przyznać im rabat?

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Klienci > Grupy klientów
  3. Kliknij przycisk Dodaj grupę klientów, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. Wpisz nazwę tworzonej grupy oraz ewentualnie ustal rabat dla klientów, którzy zostaną do niej przypisani.
    Zaznacz opcję „Automatycznie dodawaj klientów do grupy”. Wszyscy nowo zarejestrowani użytkownicy będą automatycznie przypisywani do tej grupy. Możesz zautomatyzować proces tworzenia nowej grupy. Następnie filtrując jej członków przenosić ich do kolejnych grup.
  5. Kliknij przycisk Zapisz, aby utworzyć nową grupę klientów.

Po utworzeniu grupy możesz przypisać do niej wybranych użytkowników. Sprawdź, jak powiązać klienta z grupą i jak usunąć grupę klientów.

Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie