Pierwsze uruchomienie Dropsuite Backup

Po zarejestrowaniu i opłaceniu usługi Dropsuite Backup, możesz od razu przejść do jej konfiguracji. Ilość konfiguracji możliwych do przeprowadzenia zależna jest od liczby posiadanych licencji dla użytkowników/kont e-mail, itp..

Do uruchomienia usługi nie są wymagane dodatkowe dane dostępowe, logowanie odbywa się z poziomu Panelu Klienta home.pl.

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl
  2. Przejdź do usługi Dropsuite. W nowym widoku zobaczysz opcje konfiguracji usługi oraz przydzielania licencji.
  3. Skorzystaj z przycisku Zaloguj się do Dropsite aby rozpocząć konfigurację nowego konta e-mail do uruchomienia kopii zapasowej.
    • Kliknij Kup więcej licencji, aby rozszerzyć usługę o nowe licencje i przypisać kolejnych użytkowników.
    • Przycisk Dodaj do kopii zapasowej jest aktywny, jeśli w ramach konta do którego jesteś zalogowany (logowanie do Panelu Klienta home.pl) masz utworzonych nowych, dodatkowych użytkowników (sekcja Użytkownicy po lewej stronie ekranu).
  4. Logowanie do Dropsuite nie wymaga żadnej dodatkowej aktywności ani posiadania danych dostępu. Logowanie realizowane jest automatycznie z poziomu Panelu Klienta home.pl.
  5. W tym widoku skorzystać z paska Emails/OneDrive/SharePoint/Contact/Calendat/Task aby przeglądać listę kolejnych licencji i skonfigurowanych kont użytkowników. Za pomocą przycisków funkcyjnych View/Download/Migrate/Restore/Edutr/DeActivate/Delete możesz szybko przejść do konfiguracji lub zmiany lokalizacji poszczególnych użytkowników.
  6. Kliknij przycisk Add Backup aby rozpocząć konfigurację nowego konta działającego w usłudze.
  7. Dodane w ten sposób konto będzie widoczne także w Panelu Klienta home.pl skąd szybko będziesz mógł nadzorować pracę i stan kopii zapasowej w Dropsuite.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub