Po zarejestrowaniu i opłaceniu usługi Dropsuite Backup, możesz od razu przejść do jej konfiguracji. Ilość konfiguracji możliwych do przeprowadzenia zależna jest od liczby posiadanych licencji dla użytkowników/kont e-mail, itp..
Do uruchomienia usługi nie są wymagane dodatkowe dane dostępowe, logowanie odbywa się z poziomu Panelu klienta home.pl.
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Przejdź do usługi Dropsuite. W nowym widoku zobaczysz opcje konfiguracji usługi oraz przydzielania licencji.
- Skorzystaj z przycisku Zaloguj się do Dropsite aby rozpocząć konfigurację nowego konta e-mail do uruchomienia kopii zapasowej.
- Kliknij Kup więcej licencji, aby rozszerzyć usługę o nowe licencje i przypisać kolejnych użytkowników.
- Przycisk Dodaj do kopii zapasowej jest aktywny, jeśli w ramach konta do którego jesteś zalogowany (logowanie do Panelu klienta home.pl) masz utworzonych nowych, dodatkowych użytkowników (sekcja Użytkownicy po lewej stronie ekranu).
- Logowanie do Dropsuite nie wymaga żadnej dodatkowej aktywności ani posiadania danych dostępu. Logowanie realizowane jest automatycznie z poziomu Panelu klienta home.pl.
- W tym widoku skorzystać z paska Emails/OneDrive/SharePoint/Contact/Calendat/Task aby przeglądać listę kolejnych licencji i skonfigurowanych kont użytkowników. Za pomocą przycisków funkcyjnych View/Download/Migrate/Restore/Edutr/DeActivate/Delete możesz szybko przejść do konfiguracji lub zmiany lokalizacji poszczególnych użytkowników.
- Kliknij przycisk Add Backup aby rozpocząć konfigurację nowego konta działającego w usłudze.
- Dodane w ten sposób konto będzie widoczne także w Panelu klienta home.pl skąd szybko będziesz mógł nadzorować pracę i stan kopii zapasowej w Dropsuite.
Kopia zapasowa poczty e-mail bez limitu
Z Dropsuite E-mail Backup wykonasz kopię zapasową poczty Microsoft Exchange, Gmail z Google G Suite lub poczty IMAP/POP3.