Jak zmienić hasło do usługi w home.pl?

Zmiana hasła dostępu do panelu administracyjnego możliwa jest do przeprowadzenia na dwa sposoby:

  • Reset hasła: jeśli nie pamiętasz aktualnego hasła dostępu do panelu administracyjnego,
  • Zmiany hasła w Panelu Klienta: jeśli znasz aktualne hasło dostępu do panelu administracyjnego ale chcesz zmienić je na inne,

Reset hasła – nie pamiętam hasła dostępu do Panelu Klienta

  1. Przejdź na stronę panel.home.pl i kliknij Przypomnij hasło

  2. Wprowadź nazwę konta do którego chcesz dokonać zmiany hasła:
    • wprowadź identyfikator usługi zarejestrowanej w home.pl, jeśli zmiana hasła dotyczy konta utworzonego przed 26 maja 2018 roku,
    • wprowadź adres adres e-mail tj. nazwę użytkownika, jeśli chcesz zmienić hasło dostępu do konta utworzonego po 26 maja 2018 roku.
  3. Postępuj zgodnie z widocznymi na ekranie instrukcjami:
    • jeśli wprowadziłeś identyfikator usługi, system zaproponuje Ci zmianę hasła dla istniejącego konta (podaj jego nazwę, a następnie skorzystaj z dostępnej opcji weryfikacji email lub SMS za pomocą danych ustawionych jako kontaktowe). Przeczytaj więcej jak zmienić hasło krok po kroku.
    • jeśli wprowadziłeś adres e-mail jako identyfikator konta, na adres poczty elektronicznej wskazany jako kontaktowy, otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcją zmiany hasła. Kliknij w link i zmień hasło. Przeczytaj więcej jak zmienić hasło krok po kroku.
  4. Powtórz logowanie do panelu administracyjnego korzystając z nowych danych dostępu – panel.home.pl, podając nazwę konta oraz nowe hasło.

Zmiana hasła w Panelu Klienta – znam aktualne hasło dostępu do panelu administracyjnego

Zmiana hasła w Panelu Klienta jest przydatna, kiedy posiadasz dostęp do panelu zarządzania usługami, ale potrzebujesz dokonać ich konfiguracji, która wymaga ustalenia hasła dla poszczególnych usług, np. przy przypisywaniu usług do użytkowników lub konfiguracji FTP głównego konta serwera.

Podobnie jak przy resecie hasła, procedura jego zmiany w Panelu Klienta, zależna jest od tego, jakim identyfikatorem nastąpiło logowanie oraz z którego panelu administracyjnego korzystasz:

  • sprawdź, w jaki sposób zarządzać i zmieniać hasła dla usług w panelu administracyjnym dostępnym dla usług rejestrowanych przed 26 maja 2018 roku (logowanie za pomocą identyfikatora usługi),
  • sprawdź, w jaki sposób zarządzać i zmieniać hasła dla usług w nowym Panelu Klienta dostępnym dla usług rejestrowanych po 26 maja 2018 roku (logowanie za pomocą adresu e-mail będącego nazwą konta).
Poprzedni – Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Jak utworzyć skrzynkę e-mail? – Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub