Jeśli Twoje konto w home.pl nadal znajduje się na poprzedniej platformie home.pl, to nadal możesz zarządzać swoimi usługami z poziomu poprzedniej wersji Panelu klienta, który dostępny jest pod adresem: https://panel.online.home.pl.
SPIS TREŚCI
- Chcę dokonać rejestracji nowych usług, ale posiadam konto na poprzedniej platformie home.pl
- Chcę zalogować się do Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl
- Chcę zarejestrować nowe usługi do już istniejącego konta
- Chciałbym zobaczyć jak wygląda nowy Panel klienta
- Chciałbym przenieść usługi z poprzedniego Panelu klienta na nową platformę home.pl
Chcę dokonać rejestracji nowych usług, ale posiadam konto na poprzedniej platformie home.pl
Jeśli chciałbyś w tej chwili dokonać rejestracji nowych usług (rozszerzyć ilość usług przypisanych do Twojego konta), konieczne będzie dokonanie rejestracji tych usług na nowej platformie home.pl. Rejestracja taka jest jednoznaczna z utworzeniem nowego konta klienta z dostępem do nowego Panelu klienta. Oznacza to, że w chwili obecnej nie możesz już zamówić kolejnych usług, które będą obsługiwane na poprzedniej platformie home.pl.
- poprzednia wersja Panelu klienta, z poziomu którego będziesz mógł zarządzać usługami znajdującymi się na poprzedniej platformie home.pl (np. usługi zarejestrowane przed 26 maja 2018)
- nowy Panel klienta, z poziomu którego będziesz mógł zarządzać usługami znajdującymi się na nowej platformie home.pl (np. usługi zarejestrowane po 27 maja 2018).
Chcę zalogować się do Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl
Jeśli Twoje konto nadal znajduje się na poprzedniej platformie home.pl, to logowanie do Panelu klienta przebiega bez zmian. Więcej informacji o logowaniu do Panelu klienta znajdującego się na poprzedniej platformie home.pl znajdziesz pod tym adresem.
Jeśli logowanie do Panelu klienta przebiegnie pomyślnie, zobaczysz znaną Ci wersję panelu administracyjnego.
Chcę zarejestrować nowe usługi do już istniejącego konta
Rejestrując nowe usługi po: 26 maja 2018 roku, możesz zarejestrować je tylko na nowej platformie home.pl. W praktyce oznacza to, że kolejne usługi jakie kupisz w home.pl, będą już dostępne tylko w nowym Panelu klienta.
- Przeczytaj w jaki sposób dokonać rejestracji nowej usługi na nowej platformie home.pl.
Chciałbym zobaczyć jak wygląda nowy Panel klienta
Nowy Panel klienta jest w chwili obecnej dostępny dla klientów, którzy rejestrują nowe usługi w home.pl. Po dokonaniu rejestracji nowej usługi, zostanie ona zarejestrowana już w nowym Panelu klienta. Po zakończonej rejestracji, będziesz mógł zalogować się do nowego Panelu klienta. Więcej informacji o zmianach wprowadzonych w nowej wersji Panelu klienta znajdziesz pod tym adresem.
- Przeczytaj w jaki sposób dokonać rejestracji usługi w nowym home.pl
Jeśli przy rejestracji nowej usługi podczas identyfikacji klienta podasz dane do konta znajdującego się na poprzedniej platformie home.pl, to istnieje szansa, że Twoje konto zostanie przeniesione na nową platformę home.pl. W przypadku rozpoczęcia procesu migracji Twoich usług na nową platformę home.pl, zostaniesz o tym poinformowany w osobnej wiadomości e-mail.
Chciałbym przenieść usługi z poprzedniego panelu do nowego
Ze względu na to, że poprzednia oraz nowa platforma home.pl oparte są o dwa różne środowiska pracy, ale i zarządzania usługami, to proces migracji usług pomiędzy poprzednią, a nową platformą home.pl wykonujemy bardzo starannie, dbając o pełną dostępność usługi. Dla Ciebie oznacza to tylko i wyłącznie zmianę wyglądu Panelu klienta, z poziomu którego będziesz miał dostęp do konfiguracji usług.
Jeśli posiadałeś usługi na poprzedniej platformie home.pl i dokonałeś rejestracji kolejnej usługi, ale już na nowej platformie home.pl, to możesz niebawem otrzymać informacje o możliwości przeniesienia całego Twojego konta na nową platformę home.pl.