Jak zarejestrować nową usługę w home.pl?

Rejestracja pierwszej usługi w home.pl jest jednoznaczna z utworzeniem nowego konta z dostępem do Panelu klienta home.pl, czyli do panelu zarządzania usługami oraz płatnościami. Podczas procesu rejestracji możesz zakupić jedną lub kilka usług jednocześnie. Kolejne usługi będą dołączane do Twojego konta w home.pl, a zarządzać nimi będziesz mógł przez jeden panel administracyjny.
WAŻNE! Zamawiając nowe usługi w home.pl, zostaną one zarejestrowane na nowej platformie home.pl. W tej chwili nie ma możliwości zamówienia nowych usług, które będą obsługiwane na poprzedniej platformie home.pl (poprzedni Panel klienta).

Jak zarejestrować nową usługę w home.pl?

  1. Rejestracja usług home.pl realizowana jest za pośrednictwem serwisu www.home.pl. Po jego wyświetleniu, w jej górnej części wybierz kategorię produktów lub usług, które chcesz zamówić.
    Kategorie produktów i usług w home.pl
  2. Na stronie wybranej kategorii usług kliknij przycisk Wybieram, który znajduje się przy wybranej usłudze. Spowoduje to dodanie wybranej usługi do Twojego zamówienia.
  3. Na ekranie będziesz mógł wybrać okres rozliczeniowy dla zamawianej usługi (np. 1 miesiąc, 1 rok lub więcej). W zależności od wybranej usługi (np. Hosting, Hosting WordPress), będziesz mógł również wybrać rejestracje usługi na okres testowy. Po wybraniu okresu rozliczeniowego, kliknij czerwony przycisk Przechodzę do koszyka (po prawej stronie ekranu).
    Jeśli chcesz kontynuować zakupy (np. dodać kolejne usługi do koszyka), kliknij link Wracam do zakupów i dodaj kolejne produkty do koszyka.
    Dodawanie hostingu do zamówienia w home.pl
  4. Po kliknięciu przycisku Przechodzę do koszyka, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje i jeśli jesteś gotowy do sfinalizowania zamówienia, kliknij przycisk Zamów.
  5. Po kliknięciu przycisku: Zamów, zostanie wyświetlony ekran identyfikacji klienta, gdzie będziesz mógł:
    • zalogować się do istniejącego konta w home.pl (jeśli jesteś klientem home.pl),
    • lub utworzyć nowe konto w home.pl na firmę lub osobę fizyczną (jeśli nie jesteś jeszcze klientem home.pl).

  6. Na ekranie identyfikacji klienta wybierz odpowiednią zakładkę:

    • Firma – jeśli chcesz założyć nowe konto na firmę. Po wybraniu, przygotuj i podaj numer NIP firmy, dla której chcesz utworzyć konto w home.pl.
    • Osoba fizyczna – jeśli chcesz założyć nowe konto na osobę fizyczną. Po wybraniu, przygotuj dane osoby, dla której chcesz utworzyć konto w home.pl.
    • Mam już konto – jeśli posiadasz już konto w home.pl. Po wybraniu, przygotuj i podaj adres e-mail oraz hasło dostępu do istniejącego konta w home.pl. Wybrane usługi zostaną zamówione i dodane do wskazanego istniejącego konta.
  7. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Po zakończeniu procesu identyfikacji klienta, na ekranie zostanie wyświetlone Twoje zamówienie. W górnej części ekranu zostaną wyświetlone szczegóły Twojego zamówienia. Poniżej znajdziesz sekcję: Metoda płatności.
  8. W sekcji Metoda płatności wybierz w jaki sposób chcesz opłacić zamówienie. Możesz wybrać tradycyjny przelew bankowy, szybki przelew elektroniczny oraz płatność cykliczną za pomocą karty płatniczej.
  9. Następnie zapoznaj się poniżej z Regulaminami usług i zaznacz wymagane zgody. Następnie kliknij zielony przycisk Zamawiam i płacę, aby zamówić wybraną usługę w home.pl.
  10. To wszystko! Na swój adres e-mail otrzymasz podsumowanie swoich zakupów. W kolejnych wiadomościach e-mail otrzymasz także informacje o PRO FORMIE lub fakturze VAT.
    Jeśli podczas rejestracji usługi utworzyłeś nowe konto w home.pl, prosimy o potwierdzenie adresu e-mail. Więcej informacji o potwierdzaniu adresu e-mail znajdziesz tutaj.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub