Stany dostępności produktów dla Sklepy24

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Stany dostępności wyświetlane w porównywarce Sklepy24 zależne są od ustawień terminu wysyłki danego produktu.

Odpowiedni termin wysyłki należy zdefiniować przy każdym produkcie, podczas edycji szczegółów produktu w zakładce „Dane podstawowe”. Zmianę terminów wysyłek dla kilku produktów możesz przeprowadzić w opcji menu Produkty. 

Aby zmodyfikować ustawienia dostępnych terminów wysyłki w sklepie, przejdź do opcji menu Ustawienia > Produkty > Czas wysyłki  Po zdefiniowaniu kolejnych dostępnych terminów wysyłek, będziesz mógł je przypisać do wybranych produktów.

Poniższa tabela przedstawia zależności pomiędzy ustawieniami w sklepie, a wyświetlanymi informacjami w serwisie Sklepy24.

Ustawienia terminu wysyłki przy produkcie
Wyświetlony stan dostępności w Sklepy24
1 dzień 1 dzień
2 – 3 dni do 3 dni
4 – 7 dni do 7 dni
8 – 14 dni do 14 dni
14 – 30 dni do 30 dni
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie