Jak dodać opis serwera w Panelu klienta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta i przejściu do sekcji Usługi WWW otrzymasz widok wszystkich aktualnie posiadanych usług hostingowych. O ile posiadasz jedną usługę, jej identyfikacja nie stanowi problemu. Jeden główny serwer. Gdy posiadasz więcej niż jedną usługę, możesz odczuwać niewygodę w zarządzaniu serwerami, ich identyfikacją.

WAŻNE! Zarządzanie kontami e-mail możesz realizować za pomocą sekcji Poczta. Znajdziesz tu wszystkie aktualnie posiadane konta e-mail utworzone w ramach konta klienta (na wszystkich hostingach). Dodatkowo dodając nowe konto e-mail, możesz wskazać do jakiej domeny lub serwera ma ono być przypisane.

Poradnik Video: Jak dodać unikalny opis serwera?

Celem ułatwienia identyfikacji usług WWW w Panelu klienta możesz dodać opis usługi. Krótka informacja tekstowa ułatwi Ci identyfikację usługi.

 

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl i przejdź do sekcji Usługi WWW.
  2. Kliknij w nazwę wybranej usługi aby przejść do jej konfiguracji.
    Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Kliknij w nazwę wybranej usługi aby przejść do jej konfiguracji
  3. W sekcji Serwer WWW kliknij Opis serwera > Dodaj opis.Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Wybrana usługa - Serwer WWW - Opis serwera - Kliknij przycisk Dodaj opis
  4. Wprowadź krótki opis serwera i zapisz zmiany. Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Wybrana usługa - Serwer WWW - Opis serwera - Dodaj opis - Preferencje serwera - Wprowadź krótki opis serwera

Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Przykładowy opis serwera przy wybranej nazwie usługi home.pl

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie