Na serwerze w home.pl możesz w każdej chwili usunąć zbędną skrzynkę e-mail. Przykład: możesz usunąć konto e-mail, które należy do pracownika nie pracującego już w firmie.
Jak usunąć skrzynkę e-mail z serwera w home.pl?
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
- Sprawdź, jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na liście usług kliknij przycisk PLUSA, który znajduje się przy nazwie serwera (na którym utworzona jest skrzynka e-mail do usunięcia).
Rys. Kliknij przycisk PLUSA przy nazwie Twojego serwera. - Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich usług powiązanych technicznie z wybranym serwerem.
Rys. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, którą chcesz usunąć. - Kliknij nazwę skrzynki e-mail, którą chcesz usunąć. Spowoduje to wyświetlenie mini-podglądu dla wybranej skrzynki e-mail. Następnie kliknij przycisk, który odpowiedzialny jest za usunięcie wybranej skrzynki e-mail:
Rys. Kliknij powyższy przycisk, aby usunąć wybraną skrzynkę e-mail. - Potwierdź chęć usunięcia wybranej skrzynki e-mail z serwera w home.pl.
Rys. Potwierdź chęć usunięcia wybranej skrzynki e-mail. - Wybrana skrzynka e-mail zostanie usunięta z serwera w home.pl. W górnej części ekranu zostanie wyświetlone potwierdzenie wykonania operacji.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.