Jak wyświetlić listę skrzynek e-mail utworzonych na serwerze?

Znajdziesz tutaj instrukcje jak wyświetlić listę wszystkich skrzynek e-mail utworzonych na serwerze na poprzedniej platformie home.pl.

Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz sprawdzić listę wszystkich skrzynek e-mail, które są utworzone na wybranym serwerze w home.pl. Dzięki temu w prosty sposób możesz zweryfikować wielkość, zajętość oraz rodzaj dostępu FTP przy poszczególnych skrzynkach e-mail.

WAŻNE! Jeśli posiadasz usługę Personal email, to sprawdzenie listy skrzynek e-mail nie jest możliwe, gdyż jest to usługa pojedynczego konta e-mail.
Za pomocą listy skrzynek e-mail możesz usunąć wiele kont pocztowych za pomocą jednej operacji.

Jak wyświetlić listę wszystkich skrzynek e-mail utworzonych na moim serwerze?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Wybierz opcję menu Usługi
  3. Kliknij nazwę serwera (np. „kowalski”), dla którego chcesz sprawdzić listę wszystkich utworzonych skrzynek e-mail. Spowoduje to rozwinięcie pod spodem mini-podglądu dla wybranej usługi.
    Panel klienta - Usługi - Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz sprawdzić listę wszystkich utworzonych skrzynek
  4. Kliknij przycisk „Konfiguracja usługi”, który zostanie wyświetlony na mini-podglądzie usługi.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa serwera - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Następnie kliknij przycisk „Skrzynki e-mail”, który znajduje się w górnej części ekranu.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Kliknij przycisk Skrzynki e-mail
  6. Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich skrzynek e-mail, które są utworzone na wybranym serwerze.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Skrzynki e-mail - Przykładowa lista skrzynek e-mail
    Rys. Przykładowa lista skrzynek e-mail (kliknij, aby powiększyć).
  7. W górnej części ekranu będą dostępne następujące przyciski:
    • Cofnij – kliknij ten przycisk, jeśli chcesz cofnąć się o jeden ekran wstecz.
    • Zmień hasło – zaznacz skrzynkę e-mail i kliknij ten przycisk, jeśli chcesz zmienić jej hasło dostępu.
    • Dodaj – kliknięcie tego przycisku powoduje rozpoczęcie tworzenia nowej skrzynki e-mail.
      Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak wypełnić wyświetlony formularz dodawania nowej skrzynki e-mail.
    • Konfiguruj parametry – zaznacz skrzynkę e-mail i kliknij przycisk, aby przejść do zmiany jej ustawień.
    • Usuń – zaznacz wybraną skrzynkę e-mail i kliknij ten przycisk, aby ją usunąć.
      WAŻNE! Po kliknięciu nazwy wybranej skrzynki e-mail, zostanie wyświetlony jej mini-podgląd. Następnie należy kliknąć przycisk „Konfiguracja usługi”, aby przejść do edycji jej ustawień.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.