Panel administratora sklepu w języku angielskim

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Korzystając ze sklepu internetowego home.pl domyślnie uruchamiana jest jego obsługa w języku polskim. Możesz także przełączyć panel administratora sklepu aby był obsługiwany w języku angielskim.

Jak zmienić język obsługi panelu administratora sklepu?

  1. Zaloguj się do panelu administratora twojego sklepu uruchamiając okno logowania, np. sklep6336435.homesklep.pl/adminPanel administratora sklepu w języku angielskim
  2. W prawym górnym rogu ekranu znajdziesz możliwość wyboru języka logowania: Polski / English
  3. Wybierz język logowania a następnie podaj login i hasło do panelu administratora sklepu.Panel administratora sklepu w języku angielskim
  4. Logowanie do panelu administratora sklepu wymusi uruchomienie odpowiedniej wersji językowej. Panel administratora sklepu w języku angielskim
Ważne! Język panelu przypisywany jest jednorazowo na etapie logowania. Jeśli chcesz obsługiwać sklep tylko w języku angielskim, za każdym razem konieczne będzie wybranie języka angielskiego lub utworzenie, np. skrótu Ulubione do adresu: https://sklep6336435.homesklep.pl/admin/?language=en_US

Obsługa sklepu w wielu językach

Po zalogowaniu do panelu administratora sklepu w lewym rogu ekranu na dole znajdziesz opcje zmiany języka. Ta funkcja odpowiada za zmiany obejmujące język obsługiwany w sklepie (dla klientów). Używaj tej opcji gdy administrujesz sklepem w wielu wersjach językowych.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie