Za pomocą usługi eSklep możesz sprzedawać produkty również w innych krajach. Za pomocą Panelu sklepu możesz skonfigurować obsługę dodatkowych walut oraz dodać/zmodyfikować język interfejsu sklepu internetowego. W ten sposób możesz uruchomić kolejną wersję językową sklepu i przystosować go do sprzedaży poza granicami kraju.
Jak zarządzać dostępnymi językami interfejsu?
Po przejściu do opcji menu Ustawienia > USTAWIENIA REGIONALNE –> JĘZYKI, możesz dodać nowy język lub zmodyfikować już istniejący. Po utworzeniu nowego języka, będziesz mógł zdefiniować frazy w tym właśnie języku. Oznacza to, że podczas dodawania nowego języka wymagana jest jego znajomość (tłumaczenia wykonuje i dodaje się do systemu samodzielnie).
Domyślnie w każdym sklepie eSklep dostępne są dwa języki: polski oraz angielski. Pamiętaj, że pakiet eSklep Premium i Profesjonalny pozwalają na skorzystanie z dodatkowych walut oraz języków sklepie. W przypadku pakietu eSklep możesz korzystać, np. z jednego języka w sklepie (polski, angielski lub inny).
Jak zarządzać walutami dostępnymi w sklepie?
Po przejściu do opcji menu Ustawienia > USTAWIENIA REGIONALNE –> WALUTY możesz dodać kolejną walutę do sklepu internetowego lub zmodyfikować ustawienia dodanej już waluty. W każdym momencie za pomocą kilku kliknięć myszki, możesz zsynchronizować kurs użyty w Twoich produktach lub zsynchronizować je z kursem Narodowego Banku Polskiego.
Więcej informacji:
- Do czego służy opcja „Waluty”?
- Do czego służy opcja „Języki”?
- Do czego służy opcja „Jednostki miar”?
Poprzedni krok – Integracje | Marketing – Następny krok |
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.