Jak sprzedawać w różnych walutach i językach?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

W sklepie Shoper od home.pl możesz sprzedawać produkty również w innych krajach. Za pomocą Panelu sklepu możesz skonfigurować obsługę dodatkowych walut oraz dodać/zmodyfikować język interfejsu sklepu internetowego. W ten sposób możesz uruchomić kolejną wersję językową sklepu i przystosować go do sprzedaży poza granicami kraju.

Jak zarządzać dostępnymi językami interfejsu?

Po przejściu do opcji menu Ustawienia > USTAWIENIA REGIONALNE –> JĘZYKI, możesz dodać nowy język lub zmodyfikować już istniejący. Po utworzeniu nowego języka, będziesz mógł zdefiniować frazy w tym właśnie języku. Oznacza to, że podczas dodawania nowego języka wymagana jest jego znajomość (tłumaczenia wykonuje i dodaje się do systemu samodzielnie).

Domyślnie w każdym sklepie Shoper dostępne są dwa języki: polski oraz angielski. Pamiętaj, że pakiet Shoper Premium i Enterprise pozwalają na skorzystanie z dodatkowych walut oraz języków sklepie. W przypadku pakietu Shoper Standard możesz korzystać, np. z jednego języka w sklepie (polski, angielski lub inny).

Jak zarządzać walutami dostępnymi w sklepie?

Po przejściu do opcji menu Ustawienia >  USTAWIENIA REGIONALNE –> WALUTY możesz dodać kolejną walutę do sklepu internetowego lub zmodyfikować ustawienia dodanej już waluty. W każdym momencie za pomocą kilku kliknięć myszki, możesz zsynchronizować kurs użyty w Twoich produktach lub zsynchronizować je z kursem Narodowego Banku Polskiego.

Więcej informacji:
Poprzedni krok – Integracje Marketing – Następny krok
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie