Jak zarabiać na programie partnerskim? Gdzie dodawać banery?

Sieci afiliacyjne są coraz popularniejszym sposobem na generowanie dodatkowych dochodów. Program partnerski polecaj.pl daje możliwość zarabiania prowizji za każde polecenie naszych usług. Możesz polecać hosting, domeny, sklepy internetowe, certyfikaty SSL lub pocztę e-mail.

Skuteczne zachęcanie nowych klientów do zakupu usług m.in. home.pl, czy Microsoftu, to dla Ciebie czysty zysk. Sposobów na rekomendację usług jest mnóstwo – partnerzy, którzy zarabiają najwięcej, korzystają zwykle z kilku różnych metod. Skorzystaj z poniższego artykułu, aby dowiedzieć się, jak skutecznie polecać i zarabiać prowizję w programie partnerskim polecaj.pl. Zainspiruj się naszymi pomysłami!

Program partnerski polecaj.pl – jak promować, żeby zarabiać?

Jak zarabiać na polecaniu usług w programie partnerskim home.pl?

W polecaj.pl nie ograniczamy partnerów, korzystających z naszego programu partnerskiego. Dajemy Ci swobodę działań marketingowych – nie musisz ograniczać się do promowania usług na swojej witrynie WWW. Możesz postawić na różnorodne środki przekazu i kreatywnie wykorzystywać materiały promocyjne, które Ci dostarczamy.

Nasze banery reklamowe, przygotowane specjalnie na potrzeby partnerów są estetyczne, świetnie zaprojektowane i przyciągające wzrok. Korzystając z ich potencjału, możesz budować spore grono odbiorców, dzięki któremu będziesz zarabiać prowizję.

Nie musisz posiadać strony internetowej lub bloga, żeby skutecznie rekomendować usługi i zarabiać wysokie prowizje. Wykorzystując potencjał social media, mailingów czy forów dyskusyjnych możesz wiele zyskać. Kreatywne poszukiwanie nowych klientów może okazać się bardziej opłacalne, niż zamieszczenie banera lub linku na stronie internetowej i oczekiwanie na wyniki.

Pomysły na stosowanie linków trackingowych (polecających)

Linki trackingowe to prosty sposób na dzielenie się z nowymi klientami wiedzą na temat usług polecaj.pl. Można je również stosować w niemal każdej korespondencji lub sprytnie wykorzystać podczas codziennego korzystania z Internetu.

Link trackingowy to unikalny link, który pozwala na sprawdzanie zachowania użytkownika po kliknięciu. Umożliwia on zweryfikowanie, czy dany użytkownik wykorzystał link do zakupu produktu lub usługi w odpowiednim czasie.

Jak używać linków polecających? Skorzystaj z naszych pomysłów:

  • Twoja strona internetowa lub blog:
    Najlepiej sprawdzi się dobrze wyeksponowany link na stronie głównej, jednak możesz również umieścić go w poszczególnych artykułach. Dobrze, jeśli treść linku nawiązuje do usługi, którą chcesz zareklamować. W ten sposób masz większą szansę na nakłonienie użytkowników do zakupu i zarobienie prowizji.
  • Mailingi i sieć kontaktów:
    Wysyłasz mailingi do swojej bazy klientów? A może masz szerokie grono znajomych, których może zainteresować oferta home.pl? Rekomendacja w formie linka trackingowego może przynieść Ci konkretny zastrzyk gotówki.
  • Social media (Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter):
    Social media to przestrzeń, w której możesz stosować linki polecające na kilka sposobów:

    • w formie komunikatu call to action,
    • użycie w treści statusów na Twojej tablicy,
    • w Twoim biogramie,
    • jako opis pod filmem na YouTube lub w formie przyklejonego komentarza na YouTube.
  • Stopka w podpisie:
    Dodaj link do swoich podpisów na forach dyskusyjnych, w używanych mailach oraz czatach.

Dowiedz się więcej: jak pobrać link trackingowy lub baner reklamowy z Panelu Partnera?

Pomysły na stosowanie banerów reklamowych

Banery reklamowe, stworzone specjalnie dla programu partnerskiego polecaj.pl są dostępne w bardzo wielu rozmiarach i kształtach. Dzięki tej różnorodności możesz użyć ich w różnych miejscach w sieci:

  • Na swojej stronie WWW i blogu
    Użyj banerów na swojej stronie głównej oraz na podstronach. Twoja strona nie musi być bezpośrednio powiązana z naszymi usługami, jednak warto wspomnieć, że witryny eksperckie osiągają najlepsze rezultaty sprzedażowe.
  • Forum dyskusyjne
    Nie masz strony www? Żaden problem – dalej możesz korzystać z naszych banerów. Wykorzystaj je podczas komunikacji na forach dyskusyjnych (możesz dodać banery do sygnaturki lub podpisu, który jest dodawany pod postami).

Dowiedz się więcej: jak pobrać link trackingowy lub baner reklamowy z Panelu Partnera?

Gdzie najlepiej umieścić link trackingowy lub baner?

Skuteczność umieszczanych na stronie banerów jest największa jeśli masz świadomość, jak zachowują się Twoi czytelnicy podczas przeglądania witryny.
W optymalizacji strony WWW i świadomym umieszczeniu banerów reklamowych pomoże Ci wiedza, którą zdobędziesz, wykorzystując dedykowane narzędzia do analizy ruchu na stronach WWW (np. Hotjar).
Dzięki narzędziom służącym do analizy ruchu na stronach WWW, możesz śledzić, jak zachowują się użytkownicy na Twojej witrynie. W Internecie dostępne są darmowe programy, które podpowiedzą Ci jak wykorzystywać nawyki czytelników. Wykorzystanie tej wiedzy w praktyce może sprawić, że skuteczność Twoich banerów będzie większa.

Przykład sprawdzania zachowań i aktywności internautów, wykonana w popularnym narzędziu Hotjar:

Sprawdzanie zachowań internautów - scrollowanie stronyRys. Zachowanie internautów na stronie pomoc.home.pl – scrollowanie witryny.

Sprawdzanie zachowań użytkowników - klikanie na witrynie wwwRys. Zachowanie internautów na stronie pomoc.home.pl – klikalność.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.