Realizujesz zamówienia głównie do Polski? Aktywuj opcje walidacji polskich numerów telefonów, aby zapobiegać wpisywaniu niepoprawnego numeru telefonu w danych adresowych, podczas składania zamówienia w Twoim sklepie!
-
- Chronisz klienta przed pomyłką, której nie dostrzegł podczas uzupełniania danych, np. wpisania niepełnego numeru.
- Oszczędzasz czas na realizację i obsługę zamówień – nie poświęcasz go na kontakt z klientem w celu weryfikacji poprawnego numeru.
- Prawidłowy numer jest potrzebny, aby wydrukować etykietę nadawczą dla kuriera i Paczkomatów Inpost.
- Blokujesz możliwość dodania zagranicznego numeru, jeśli klient wybrał adres dostawy w Polsce.
Jak aktywować walidację numeru telefonu?
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Sprawdź: Jak się zalogować do Panelu sklepu?
- W Panelu administracyjnym (po lewej stronie) przejdź do zakładki: Ustawienia → Obsługa zamówień → Zamówienia i koszyk.
- Znajdź sekcję Składanie i realizacja zamówień → Waliduj polskie numery telefonu w danych adresowych zamawiającego. Przesuń suwak w prawo w celu aktywacji opcji.
- Zapisz zmiany na dole strony.
Od tej chwili pole numeru telefonu w koszyku wygląda następująco:
System automatycznie dodaje prefix +48, do wpisania przez klienta pozostaje 9-cio cyfrowy numer telefonu, zgodny z polskim standardem.Jeżeli klient wybierze opcję Inny adres wysyłki to w danych odbiorcy przesyłki pojawi się możliwość podania innego (niż polski) numeru telefonu. ALE w danych do wysyłki (jeżeli krajem wysyłki jest Polska) konieczne będzie podanie numeru telefonu zgodnego z polskim standardem.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.