Jakie są wymagania podczas zamawiania certyfikatu SSL?

Proces wydawania certyfikatu SSL różni się w zależności od rodzaju certyfikatu, który zamówiłeś. Zapoznaj się z poniższymi informacjami, aby zweryfikować co będzie Ci potrzebne przed samym zamówieniem certyfikatu SSL.
Dane jakie są wymagane podczas procesu wydawania certyfikatu SSL Domain Validation (DV) – homeSSL Start, homeSSL Start WILDCARD Organization Validation (OV) – homeSSL BIZNES OV, homeSSL Wildcard Biznes OV Extended Validation (EV) – homeSSL Premium EV
Dane w bazie Whois muszą być jawne TAK TAK TAK
W domenie dla której  ma zostać wydany certyfikat SSL, musi stworzona być skrzynka „admin@certyfikowanadomena.pl” w celu potwierdzenia zamówienia certyfikatu SSL TAK TAK TAK
Wymagane jest dostarczenie pliku CSR TAK, jeśli strona znajduje się na innym serwerze niż home.pl TAK, jeśli strona znajduje się na innym serwerze niż home.pl TAK, jeśli strona znajduje się na innym serwerze niż home.pl
Wymagane jest dostarczenie dokumentów rejestrowych (dokument nadania nr REGON, dodatkowo KRS, umowy spółek w zależności od prowadzonej działalności) NIE TAK TAK
Wymagane jest dostarczenie danych osoby zamawiającej i zatwierdzającej otrzymanie certyfikatu SSL (imię, nazwisko, e-mail w certyfikowanej domenie, nr telefonu, stanowisko) NIE NIE TAK

Po wysłaniu zamówienia na certyfikat SSLaktywacji certyfikatu SSL w Panelu klienta home.pl oraz potwierdzeniu zamówienia, rozpoczyna się procedura wydawania certyfikatu SSL (tzw. certyfikacja). Proces wydawania certyfikatu SSL różni się w zależności od rodzaju certyfikatu, który zamówiłeś. Pod poniższymi linkami znajdziesz szczegółowe informacje na temat procesu wydawania Twojego certyfikatu SSL.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Zabezpiecz stronę WWW certyfikatem SSL

Chroń dane formularzy i transakcji z zieloną kłódką przy adresie.