Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Zakupy dokonywane przez Internet z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Już ponad 8,5 mln Polaków kupuje w Internecie, a wartość transakcji tylko w 2009 roku osiągnęła poziom 13,4 mld zł (1). Według raportów wartość transakcji w kolejnych latach systematycznie rosła.
W ramach oferty home.pl, masz możliwość rejestracji usługi sklepu internetowego eSklep zwanego dalej sklepem internetowym home.pl. Skorzystaj z oferty aby zarejestrować jeden lub wiele sklepów internetowych dostępnych w różnych wariantach konfiguracji i dostępności narzędzi.
- podstawowa oferta sklepu internetowego: po zarejestrowaniu usługa sklepu internetowego jest od razu gotowa do dalszej samodzielnej konfiguracji,
- sklep w wariancie Premium: sklep internetowy przygotowany pod indywidualne wymagania klienta
- sklep pod klucz: w pełni skonfigurowana usługa sklepu zapewniająca od początku dostęp do Twojego asortymentu
Decydując się na wybór usługi, dzięki której zaistniejemy w e-biznesie, warto zwrócić uwagę, by było to rozwiązanie sprawdzone przez wielu zadowolonych użytkowników. Usługa powinna być gotowa do natychmiastowego uruchomienia i dostępna online zaraz po rejestracji.
eSklep to wygodny sklep, który jest uruchamiany natychmiast po rejestracji usługi.
Wsparcie i pomoc techniczna to podstawa
Wybieramy rozwiązanie, które zagwarantuje nam dostęp do rzetelnej i profesjonalnej pomocy technicznej, dostępnej przez całą dobę i za pomocą wszystkich kanałów kontaktu – poprzez telefon, chat lub wiadomości e-mail.
Jeśli chcemy uniknąć przykrych awarii i przerw w działaniu naszego sklepu, zwróćmy uwagę na to, aby utrzymywany był on na serwerach dostawcy rozwiązania. Dzięki temu nasz biznes będzie bardziej bezpieczny, a my jako właściciele sklepu uwolnimy się od angażowania w sprawy techniczne – o wszystko zadba usługodawca.
Korzyści dodatkowe w pakiecie
Niektóre rozwiązania e-commerce uzupełniane są o dodatkowe bonusy. W skład takich pakietów wchodzą najczęściej kupony na reklamę w Google, kupony na pozycjonowanie w Sieci, usługi lub oprogramowanie ułatwiające komunikację z klientami, czy prowadzenie firmy. To znakomita wyprawka na start, dzięki której pozyskanie pierwszych Klientów będzie zdecydowanie łatwiejsze.
Decydując się na założenie sklepu w home.pl, otrzymujesz pakiet dodatków o bardzo dużej wartości!
Zaczynamy od uruchomienia własnego sklepu internetowego. Nie jest to zadanie skomplikowane, o czym przekonamy się, testując jeden z pakietów dostępnych na stronie https://home.pl/sklepy-internetowe.
Wybieramy nazwę i adres sklepu
Wybierając nazwę sklepu i jego adres internetowy, powinniśmy zadbać o to, aby kojarzyły się one z oferowanymi produktami, a także były łatwe do wymówienia (również przez telefon) i zapamiętania. Przetestujmy rozważane propozycje, korzystając z pomocy rodziny lub znajomych i sprawdźmy, czy wywołują one pozytywne skojarzenia, emocje.
W trakcie konfiguracji podaj kompletne dane, dzięki którym utwierdzisz klientów w przekonaniu o swojej wiarygodności jako sprzedawcy. Ta prosta zasada pomoże Ci zwiększyć zyski ze sprzedaży.
Dopasowujemy wygląd witryny
Zanim zatroszczymy się o własny, unikatowy wygląd witryny sklepu, możemy skorzystać z gotowych szablonów dostarczonych wraz z usługą. Dobierzmy jedną z atrakcyjnych szat graficznych i dopasujmy wersję kolorystyczną do pożądanego charakteru sklepu i jego asortymentu.
Korzystając z podstawowych możliwości konfiguracyjnych (np. wymiana nagłówka wraz ze zdjęciem, umieszczenie logotypu, konfiguracja układu elementów), nadamy sklepowi indywidualny charakter i sprawimy, że wyróżni się na tle konkurencji.
Podstawowa modyfikacja wyglądu sklepu nie jest skomplikowanym zadaniem.
Wprowadzamy produkty
Jedną z wielu funkcjonalności dostępnych w ramach panelu administratora sklepu internetowego jest możliwość zarządzania produktami. Zanim zabierzemy się za tworzenie struktury oferty, warto dokładnie przemyśleć ten krok, aby prezentacja była czytelna i intuicyjna. Ułatwi to klientom dotarcie do produktów w naszej ofercie. Wprowadzony towar możemy grupować według własnych kategorii, określać atrakcyjne ceny, zarządzać promocjami i dodawać zdjęcia, które przyciągną uwagę odwiedzających.
Każdy produkt można dokładnie opisać, zależnie od jego specyfiki.
Dbamy o wygodne metody płatności
Klienci kupujący w Internecie chcą mieć możliwość płacenia w wygodny dla siebie sposób. Zarządzając sklepem internetowym zarejestrowanym w home.pl, mamy dostęp do wszystkich najpopularniejszych form płatności – od przelewów online, przez karty kredytowe, aż po PayPal. Dzięki temu nasi klienci będą mogli wybrać najbardziej odpowiedni sposób uiszczenia opłaty za towar. O płynną obsługę transakcji zatroszczy się automatyczny mechanizm sklepu.
Promocja w Internecie bywa kosztowna i trudna w nauce. Korzystając z rozwiązania proponowanego przez home.pl, otrzymujemy gotowy zestaw dodatków, który pozwoli nam zwiększyć sprzedaż i przyciągnąć nowych klientów.
Reklamujemy się w Sieci
W pakiecie umożliwiającym rozpoczęcie promocji sklepu w Sieci znajdziemy m.in. kupon o wartości 250 złotych na reklamę w Google oraz 100 złotych na reklamę w porównywarce cen Nokaut.pl. Poza samą obecnością w wyszukiwarce bardzo ważna jest pozycja naszego sklepu na liście wyników.
Stajemy się wiarygodni dla kupujących
Wiarygodność w e-biznesie to podstawa. Wybierając rozwiązanie e-sklepu zadbajmy o to, aby możliwe było łatwe i szybkie wykorzystanie certyfikatu SSL – rozpoznawanego przez kupujących, jako symbol kłódki w pasku adresu. Zwiększy to zaufanie do naszego sklepu, a nam przysporzy dodatkowych zysków.
1) Internet Standard – „Raport Ecommerce 2010”