Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Decydując się na szablon graficzny dla Twojego sklepu internetowego masz możliwość jego spersonalizowania na wiele sposób: samodzielnie edytując i budując szablon, kupując jeden z gotowych szablon i dokonując indywidualnych ustawień lub zamawiając szablon dedykowany dla Twojego sklepu. Przygotujemy dla Ciebie projekt zawierający elementy ujęte w wybranej wersji pakietu.
Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci w ciągu zaledwie kilku sekund potrafi ocenić czy chce tam zostać dłużej, czy też nie.
Kluczową rolę w pierwszym wrażeniu spełnia wygląd sklepu. Jeżeli trafia on w gust klienta, jest on bardziej skłonny, żeby przejrzeć ofertę i zdecydować się na zakup. Nudny, niemodny albo podobny do tysiąca innych sklep traci potencjalnych klientów. Zastanawiasz się, jak tego uniknąć? Postaramy się dostarczyć kilka porad, jak stworzyć atrakcyjną szatę graficzną, aby przyciągnąć klientów.
Jak zamówić indywidualną grafikę dla sklepu?
Wygląd e-sklepu jest niezmiernie istotny, często pierwsze wrażenie sprawia, że klienci zostają na danej stronie WWW. Możesz zamówić całkowicie nowy, indywidualny wygląd sklepu. W zakresie indywidualnego kreowania wyglądu sklepu współpracujemy z doświadczonymi agencjami interaktywnymi, które na Twoje zlecenie przygotują projekt specjalnie dla Ciebie. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak skorzystać ze specjalnej oferty na grafikę:
- Zapoznaj się z naszą ofertą pakietów na grafikę indywidualną.
- Dokonaj zakupu poprzez stronę ofertową.
- Oczekuj na kontakt osoby z agencji graficznej.
Wyróżnij się albo zgiń!
Niezależnie od tego, jak liczna jest twoja konkurencja, powinieneś dążyć do tego, żeby twój sklep był jedyny i wyjątkowy. Zastanów się najpierw, jakie korzyści oferujesz klientom? Jakie są mocne strony twoich produktów? Czy jest to tylko cena, czy masz także inne atuty?
Sklep z narzędziami może być tylko sklepem z narzędziami, ale może też komunikować solidność i wieloletnią gwarancję, a to są już dla klientów realne korzyści, które zachęcają ich do zakupu. Spisz wszystkie cechy, które przychodzą Ci do głowy. Mając świadomość tego jaki jest (lub chcesz żeby był) twój sklep, będziesz wiedział, jakie hasła reklamowe umieścić na banerze, czy pod jakim kątem opisać produkty. Będziesz również w stanie zakomunikować tę wizję innym, np. grafikom, którzy na tej podstawie będą w stanie przygotować propozycje.
Postaw na mobile. RWD rządzi!
Nowoczesny sklep internetowy to nie tylko dostęp do systemów płatności online, szybkich form dostawy i dostępności towaru. To także nowoczesny wygląd i łatwa obsługa oparta o doświadczenie użytkownika. Z tego powodu od wielu lat niezmiennie w sieci króluje styl szablonów RWD. Responsywne strony WWW umożliwiają użytkownikowi szybkie dostosowanie witryny do urządzenia i ekranu na którym jest ona uruchamiana. Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzasz czas i pieniądze, przygotowując tylko jeden szablon sklepu, który będzie zawsze wyglądał znakomicie, niezależnie od wielkości wyświetlacza. Dodatkowo Twoi klienci, nigdy nie zginą w Twoim sklepie, gdyż RWD zapewnia optymalny układ strony WWW z zachowaniem odpowiedniej kolejności i rozmiaru pól, prezentacji informacji i dostępu do funkcji strony, jak przyciski akcji, galerie, banery reklamowe.
Bądź konkretny
Nie wystarczy chcieć ładnego projektu. Dla Ciebie i osoby, która ten projekt wykona to słowo może mieć różne znaczenia. Puść wodze fantazji i pomyśl o projekcie graficznym jak o sprzedawcy twoich produktów. Jakie cechy powinien mieć projekt, aby wzbudzać zaufanie klientów i ich skutecznie przekonywać? Czy ma być poważny, elegancki i dostojny, bo sprzedaje drogie rzeczy, a może wprost przeciwnie – pełny wigoru, zaskakujący, młodzieżowy? Dobry grafik będzie potrafił przełożyć takie cechy na konkretne rozwiązania. Będzie wiedział jakich kolorów i kształtów użyć, żeby osiągnąć zamierzony przez Ciebie cel.
Nie zapominaj, że to klient rządzi
Bardzo ważne jest, żeby sklep podobał się Tobie, ale najważniejsze jest to, żeby podobał się klientom. Poświęć chwilę czasu nad zastanowieniem się, kto tak naprawdę u Ciebie kupuje (lub będzie kupował). Trochę inaczej projekt będzie wyglądać, gdy jest kierowany głównie do kobiet, a inaczej do mężczyzn. Tak samo z wiekiem, wykształceniem czy zainteresowaniami. Nie ma szans, żeby spodobał się wszystkim, trzeba więc podjąć decyzję, do kogo go kierujemy.
Szukaj dobrych przykładów
Stare powiedzenie mówi: „Jeden obraz działa więcej niż tysiące słów”. Czasami trudno jest rzeczywiście ubrać w słowa nasze odczucia odnośnie projektu graficznego. Wtedy najlepiej szukać dobrych przykładów. Przejrzyj inne sklepy pod kątem tego, co Ci się podoba, za każdym razem bacznie sprawdzając czy to rzeczywiście pasuje do oferowanych przez Ciebie produktów i grupy docelowej.
Nie wystarczy wybrać 20 przykładów całkiem różnych sklepów. Na tej podstawie trudno stworzyć spójny projekt. Warto więc zapytać siebie czy jest coś wspólnego w przykładach, które wybrałem? Spróbuj znaleźć ogólny klimat, który dobrze pasuje do twoich produktów, a grafik stworzy dla Ciebie niepowtarzalny projekt, bez kopiowania rozwiązań z innych sklepów.
W Internecie, jak w normalnym życiu, działa zasada „jeżeli się nie wyróżnisz, zostaniesz niezauważony”. W przypadku sklepów internetowych jest ona o tyle istotna, że wpływa na ich rentowność. Nie można powiedzieć, że projekt graficzny jest jedynym czynnikiem, który zwiększa sprzedaż, ale na pewno warto w niego zainwestować, bo to się po prostu zwróci.
Zlecając projekt pamiętaj, że im więcej będziesz wstanie powiedzieć o charakterze swojego sklepu i produktów, tym trafniej zostanie on ujęty w projekcie. A o to właśnie chodzi, żeby twój sklep miał swój styl!
Więcej rozwiązań
- Prezentacja towaru w sklepie internetowym
- Jak cię widzą, tak cię piszą, czyli zadbaj o wizerunek e-sklepu
- Jak dodać produkt do kilku kategorii?
- Jak dodać zdjęcie do produktu?