Dodawanie produktów do koszyka może odbywać się na trzy sposoby wg. opcji dostępnych w sekcji Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk.
- Odśwież stronę i nie przenoś do koszyka – klient po kliknięciu przycisku Do koszyka, będzie mógł nadal kontynuować zakupy (nie zostanie przeniesiony do podglądu zamówienia w koszyku).
- Odśwież stronę i przenieś do koszyka – klient po po kliknięciu przycisku Do koszyka, zostanie przekierowany do podglądu zamówienia w koszyku.
- Nie odświeżaj strony, wyświetl komunikat potwierdzenia – klient po kliknięciu przycisku Do koszyka, zostanie wyświetlony komunikat potwierdzający dodanie wybranego produktu do koszyka (tak jak na poniższym przykładzie).
Więcej rozwiązań
- Kilka słów o typach klientów i procesie zakupu
- Dlaczego klienci porzucają koszyk i jak temu zapobiec?
- Jak zapobiec porzucaniu koszyka przez klientów?
- Jak przywiązywać do siebie Użytkowników?
- Do czego służy opcja „Koszyki klientów”?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.