Jak włączyć nową dostawę dla klientów sklepu internetowego?

728x90

Włączenie nowej dostawy w eSklepie home.pl (dawniej: eSklep) pozwoli Twoim klientom jeszcze szybciej otrzymać zakupiony towar, a dzięki dostępnym integracjom i aplikacjom w Sklepie z aplikacjami możesz wybierać za pośrednictwem którego kuriera będziesz dostarczać przesyłki.

Właścicielom eSklepów na platformie home.pl polecamy integrację z serwisem Furgonetka.pl. To broker usług kurierskich skupiający w swojej ofercie 10 przewoźników: DPD, DHL, GLS, UPS, Geis, FedEX, Poczta Polska, InPost oraz Paczka w RUCHu. Specjalnie dla klientów home.pl Furgonetka przygotowała ofertę specjalną – ceny paczek zaczynają się już od 5.99 zł z wliczoną opłatą paliwową i kilometrową.

Jak dodać nową formę dostawy w sklepie internetowym?

  1. Przejdź do sekcji Konfiguracja / Sprzedaż / Dostawy i w prawym górnym rogu ekranu wybierz przycisk
  2. eSklep - Konfiguracja - Sprzedaż - Dostawy - Kliknij przycisk Dodaj dostawę

  3. Na kolejnym ekranie uzupełnij pola obowiązkowe (nazwa, typ), zaznacz aktywność oraz wybierz płatności, które chcesz oferować z nową dostawą.
  4. eSklep - Konfiguracja - Sprzedaż - Dostawy - Dodaj dostawę - Uzupełnij pola obowiązkowe (nazwa, typ), zaznacz aktywność oraz wybierz płatności

  5. Po zapisaniu, dostawa pojawi się na liście dostępnych do wybrania w koszyku.
  6. eSklep - Koszyk Klienta - Przykład nowo dodanej dostawy na liście dostępnych dostaw do wybrania w koszyku dla Klienta

Od teraz możesz dla nowej dostawy w Twoim eSklepie nadawać przesyłki zewnętrznymi aplikacjami, np. korzystając z usług serwisu Furgonetka.pl.

Zobacz Jak nadać przesyłkę za pośrednictwem Furgonetka.pl

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub