Jak włączyć nową dostawę dla klientów sklepu internetowego?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Włączenie nowej dostawy w sklepie Shoper od home.pl pozwoli Twoim klientom jeszcze szybciej otrzymać zakupiony towar, a dzięki dostępnym integracjom i aplikacjom możesz wybierać, za pośrednictwem którego kuriera będziesz dostarczać przesyłki.

Jak dodać nową formę dostawy w sklepie internetowym?

  1. Przejdź do sekcji Ustawienia / Obsługa zamówień / Formy dostawy
  2. W prawym górnym rogu ekranu wybierz przycisk Dodaj dostawę.
  3. Na kolejnym ekranie uzupełnij pola obowiązkowe (nazwa, typ), zaznacz aktywność oraz wybierz płatności, które chcesz oferować z nową dostawą.
  4. Po zapisaniu, dostawa pojawi się na liście dostępnych do wybrania w koszyku.

eSklep - Koszyk Klienta - Przykład nowo dodanej dostawy na liście dostępnych dostaw do wybrania w koszyku dla Klienta

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie