Uruchomienie sklepu internetowego pozwala na prowadzenie aktywnej sprzedaży. Klient dokona wyboru produktu, doda go do koszyka, wybierze formę dostawy i opłaci zamówienie, wtedy otrzymasz powiadomienie w panelu sklepu. Zobacz jak szybko obsługiwać nowe zamówienia oraz zmienić status ich realizacji.
Jak sprawdzić i zrealizować nowe zamówienia?
Nowe zamówienia będą dostępne w panelu kreatora WWW w sekcji Sklep > Zarządzaj zamówieniami. Na liście zamówień odnajdziesz wszystkie zamówienia, dostępne wg. kilku filtrów, np. statusu realizacji, statusu płatności.
Od momentu pojawienia się zamówienia na liście, statusy będą aktualizowane przez Ciebie ręcznie lub częściowo automatycznie, np. po odnotowaniu płatności PayU. Ponieważ obsługa sklepu wymaga ręcznych działań a nie gotowych integracji, większość statusów także wymaga ręcznej obsługi.
Na karcie wybranego zamówienia znajdziesz podstawowe informacje o zamówionym towarze, cenie, podatku a także danych klienta i metodzie płatności.
W prawym górnym rogu znajdziesz kolorowy status zamówienia. Klikając w niego możesz dokonać zmiany jego statusu. Pod spodem znajduje się status płatności. Ulegnie on zmianie sam tylko w sytuacji, gdy płatność realizowana jest przez system PayU zintegrowany ze sklepem.
Czytaj także:
Łatwe tworzenie witryn – skorzystaj z kreatora stron WWW
Stwórz swoją stronę internetową w łatwy sposób dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”.