Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
SPIS TREŚCI
Możesz używać interfejsu zapisu koszyka jako uzupełnienia wysyłanych ofert. Wystarczy, że wkleisz link wygenerowany przez naszą aplikację, a klient po kliknięciu znajdzie się od razu w koszyku sklepu z produktami wybranymi przez Ciebie i zaledwie kilka klików do potwierdzenia zamówienia.
W koszyku sklepu możesz dodać przycisk „Zapisz koszyk” i/lub „Pobierz koszyk w CSV”. Etykiety przycisków można edytować we wszystkich językach sklepu. Buttony można również umieścić w predefiniowanej pozycji, lub niestandardowym kontenerze, wpisując ID elementu HTML.
Instalacja aplikacji
W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje Dodatki i integracje → Aplikacje. Wyszukaj aplikację a następnie kliknij Zainstaluj.
- Instalacja i pierwsza konfiguracja nowej aplikacji
- Jak zakupić aplikacje w App Store sklepu internetowego home.pl?
Obsługa aplikacji
Aplikacja umożliwia wyświetlenie w koszyku buttona “Zapisz koszyk” oraz “Pobierz koszyk w CSV”. Aby uruchomić aplikację, należy:
- Przejść do zakładki Dodatki i integracje Dodatki i integracje → Moje aplikacje Dodatki i integracje → Zapisz koszyk/Wyślij koszyk
- Włączyć dodatek i zapisać zmiany.
Buttony wyświetlą się w koszyku w domyślnym widoku sklepu. Button “Zapisz koszyk” generuje unikatowy link, który po otwarciu odwzorowuje stan koszyka. “Pobierz koszyk w CSV” generuje plik CSV z zawartością koszyka.