Czym jest i jak uruchomić Prywatny e-mail w home.pl?



Usługa Prywatny e-mail to pojedyncze konto pocztowe – idealne rozwiązanie dla każdego, kto potrzebuje bezpiecznej, pozbawionej reklam i spamu poczty e-mail. Sprawdź dostępność adresów pocztowych dopasowanych do Twoich potrzeb, np. imienia i nazwiska, nazwy firmy, pseudonimu, a następnie zarejestruj konto.

Jakie usługi potrzebuję, aby uruchomić Prywatny e-mail?

Prywatny e-mail to pojedyncze konto poczty elektronicznej i nie wymaga rejestracji dodatkowych usług hostingowych lub domeny. Polecamy rejestrację oprogramowania antywirusowego, które wesprze pracę z pocztą elektroniczną na komputerze, m.in. chroniąc Twoją obecność w sieci Internet:

Jeśli jedno konto poczty e-mail to za mało, rozważ rejestrację innych usług, które także oferują możliwość tworzenia skrzynek e-mail (więcej niż jednej skrzynki e-mail na usłudze):
  • Hosting: usługa łącząca w sobie funkcjonalność serwera poczty oraz stron WWW, umożliwia zarówno utworzenie skrzynek pocztowych dla Ciebie, Twoich przyjaciół i współpracowników, a także uruchomienie jednej lub wielu stron internetowych,
  • Hosting WordPress SSD: usługa łącząca w sobie funkcjonalność serwera poczty i strony WWW, umożliwia utworzenie wielu skrzynek e-mail, a jednocześnie oferuje wyższe parametry dla hostingu stron WWW,
  • Poczta Biznes: usługa oferująca możliwość uruchomienia wielu kont pocztowych we własnej domenie, bez możliwości opublikowania strony WWW.
Jeśli zdecydowałeś się na rejestrację usługi hostingowej, pamiętaj o zakupie dodatkowej usługi:
  • Domeny: czyli adresu internetowego, pod którym będziesz widoczny w sieci. W ramach zarejestrowanej domeny będziesz mógł utworzyć skrzynki e-mail w adresie domeny, np. jan@twojadomena.pl, andrzej@twojadomena.pl oraz biuro@twojadomena.pl,
  • Certyfikat SSL: czyli usługa używana do bezpiecznych połączeń internetowych, przyjęto ją jako standard szyfrowania poczty e-mail oraz na stronach WWW. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet oraz wspiera Twój wizerunek w sieci Internet.

Jak zamówić usługę Prywatny e-mail w home.pl?

  1. Przejdź na stronę produktu: https://home.pl/poczta
  2. Kliknij przycisk Wybieram, który znajduje się przy usłudze Prywatny e-mail.
    Jak zamówić skrzynkę e-mail w home.pl?
  3. Na wyświetlonym ekranie wpisz nazwę konta (czyli to co ma znajdować się przed znakiem @ w adresie e-mail) i kliknij przycisk Sprawdź, aby sprawdzić dostępność wolnych adresów.
    Wybierz adres e-mail, który chcesz zarejestrować w home.pl
  4. Na ekranie zostaną wyświetlone wolne adresy e-mail, które możesz zarejestrować. Wybierz jeden z dostępnych adresów e-mail. Jeśli nie odpowiada Ci propozycja, zmień nazwę konta i kliknij przycisk Sprawdź ponownie.
    Wybierz adres e-mail, który chcesz zamówić w home.pl
  5. Kliknij przycisk Wybierz przy wybranym adresie e-mail i następnie kliknij przycisk Idź do kasy.
    Wybieranie adresu e-mail do rejestracji w home.pl
  6. Po kliknięciu przycisku Idź do kasy, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje i jeśli jesteś gotowy do sfinalizowania zamówienia, kliknij przycisk Zamów.
    Zamów skrzynkę e-mail w home.pl
  7. Po kliknięciu przycisku: Zamów, zostanie wyświetlony ekran identyfikacji klienta, gdzie będziesz mógł:
    • zalogować się do istniejącego konta w home.pl (jeśli jesteś klientem home.pl),
    • lub utworzyć nowe konto w home.pl na firmę lub osobę fizyczną (jeśli nie jesteś jeszcze klientem home.pl).

    Identyfikacja klienta podczas zamawiania skrzynki e-mail

  8. Na ekranie identyfikacji klienta wybierz odpowiednią zakładkę:
    Identyfikacja klienta podczas zamawiania usługi Prywatny email w home.pl

    • Firma – jeśli chcesz założyć nowe konto na firmę. Po wybraniu, przygotuj i podaj numer NIP firmy, dla której chcesz utworzyć konto w home.pl.
    • Osoba fizyczna – jeśli chcesz założyć nowe konto na osobę fizyczną. Po wybraniu, przygotuj dane osoby, dla której chcesz utworzyć konto w home.pl.
    • Mam już konto – jeśli posiadasz już konto w home.pl. Po wybraniu, przygotuj i podaj adres e-mail oraz hasło dostępu do istniejącego konta w home.pl. Wybrane usługi zostaną zamówione i dodane do wskazanego istniejącego konta.
  9. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Po zakończeniu procesu identyfikacji klienta, na ekranie zostanie wyświetlone Twoje zamówienie. W górnej części ekranu zostaną wyświetlone szczegóły Twojego zamówienia. Poniżej znajdziesz sekcję: Metoda płatności.
    Podsumowanie zamówienia skrzynki e-mail w home.pl
  10. W sekcji Metoda płatności wybierz w jaki sposób chcesz opłacić zamówienie. Możesz wybrać tradycyjny przelew bankowy, szybki przelew elektroniczny oraz płatność cykliczną za pomocą karty płatniczej. Wybierz metodę płatności podczas zamówienia skrzynki e-mail
  11. Następnie zapoznaj się poniżej z Regulaminami usług i zaznacz wymagane zgody. Następnie kliknij zielony przycisk Zamawiam i płacę, aby zamówić wybraną usługę w home.pl.
    Akceptacja regulaminów podczas zamawiania usługi Prywatny email
  12. To wszystko! Na swój adres e-mail otrzymasz podsumowanie swoich zakupów. W kolejnych wiadomościach e-mail otrzymasz także informacje o PRO FORMIE lub fakturze VAT.
    Jeśli podczas rejestracji usługi utworzyłeś nowe konto w home.pl, prosimy o potwierdzenie adresu e-mail. Więcej informacji o potwierdzaniu adresu e-mail znajdziesz tutaj.

Poczta e-mail bez limitu załącznika

1,5 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


Znajdź się wysoko w wyszukiwarce Google

Lepsza pozycja w wyszukiwarce Google zapewni Ci regularny wzrost liczby zainteresowanych klientów.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub