W Panelu klienta home.pl możesz dodać własną domenę w ramach posiadanej usługi Prywatny e-mail. Z pomocą poniższej instrukcji dowiesz się, w jaki sposób dokonać jej przypisania do posiadanej już skrzynki.
SPIS TREŚCI
W Panelu klienta home.pl dodasz własną domenę do usługi Prywatny e-mail w sekcji: Poczta, która dostępna jest po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl, po lewej stronie ekranu.
Jak dodać własną domenę w usłudze Prywatny e-mail?
- Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich obecnie utworzonych skrzynek e-mail (w tym w usłudze Prywatny e-mail).
- Przy adresie swojego konta e-mail wciśnij przycisk Opcje.
- Z listy wybierz pole o nazwie Edytuj skrzynkę pocztową.
- Następnie użyj przycisku PRZYPISZ.
- Przejdź do uzupełnienia formularza przypisania domeny, który znajduje się poniżej. Przypiszesz w ten sposób domenę, która będzie funkcjonowała razem z Twoją usługą.
Jak uzupełnić formularz przypisania domeny?
- Z rozwijanej listy wybierz nazwę swojej domeny, którą chcesz podłączyć do swojej usługi.
- W sekcji: Obsługa poczty możesz przekierować pocztę e-mail, która przychodzi na adres Twojej domeny. Oznacza to, że możesz skierować ruch poczty e-mail z domeny na:
- Twój serwer pocztowy (czyli do Twojej usługi),
- inny jeden adres e-mail,
- Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól kliknij przycisk: Zapisz w dolnej części ekranu, aby przypisać swoją domenę do usługi.
- Gdy domena zostanie dodana, nastąpi automatyczne przekierowanie do sekcji menu: Poczta, w której zostanie wyświetlona lista wszystkich skrzynek e-mail. Twoja skrzynka będzie już zaktualizowana o nową domenę.
Czytaj więcej:
- Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail?
- Jak zmienić ustawienia antyspamowe dla skrzynki e-mail?
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.