Do czego służy opcja “Asortyment” – “Opinie”?


Sklep internetowy - Konfiguracja - Asortyment - Wybierz opcje menu OpinieZa pośrednictwem opcji KONFIGURACJA –> ASORTYMENT –> OPINIE możesz włączyć lub wyłączyć możliwość dodawania opinii do produktów, a także zdecydować, kto ma przywilej dodawania takich opinii. Możesz też określić kiedy dodane opinie zostaną opublikowane w sklepie, np. dopiero po ich zatwierdzeniu przez administratora.

Pamiętaj, że opinie powinny być wiarygodne i naturalne. Są one bowiem znakomitym sposobem na przekonanie Klienta do zakupów w Twoim sklepie. Zadbaj zatem o to, by recenzje Twoich produktów były zarówno pozytywne i obiektywne.Sklep internetowy - Konfiguracja - Asortyment - Opinie - Włącz lub wyłącz możliwość dodawania opinii do produktów, i zdecyduj, kto ma przywilej dodawania takich opinii

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub