Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Ogólne > Adres email możesz skonfigurować ustawienia poczty e-mail w taki sposób, aby wiadomości wysyłane do klientów z Twojego sklepu, były wysyłane poprzez Twoją skrzynkę pocztową.
W przypadku pozostawienia domyślnej wartości (funkcja mail), wiadomości e-mail wysyłane ze sklepu mogą trafiać bezpośrednio do folderu SPAM Twoich klientów. Aby tego uniknąć, wysyłaj maile używając SMTP – dzięki temu masz większą pewność, że wiadomości e-mail wysyłane przez sklep nie zostaną uznane za SPAM przez skrzynki pocztowe Twoich klientów.
Parametry
W przypadku protokołu SMTP uzupełnij dane o serwerze, na którym utrzymywana jest wybrana skrzynka e-mail (z której mają być wysyłane wiadomości e-mail ze sklepu):
- adres serwera SMTP – adres serwera pocztowego, na którym utrzymywana jest skrzynka e-mail.
- adres e-mail – wpisz adres e-mail, z którego mają być wysyłane wiadomości e-mail.
- użytkownik – podaj nazwę użytkownika (login) do wybranej skrzynki e-mail.
- hasło – hasło do wybranego konta e-mail, z którego mają być wysyłane wiadomości e-mail.
- port – numer portu poczty wychodzącej, sugerujemy nie zmieniać wartości 587.
- użyj połączenia szyfrowanego – w przypadku SSL lub TLS, Twój port ma wartość 465.

Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja „Dane firmy”?
- Do czego służy opcja „Informacje o sklepie”?
- Jak skorzystać z asystenta wstępnej konfiguracji?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.