Jak dodać Snap Pixel do Sellastika?

Piksel Snapchata to fragment kodu, który rejestruje zachowania użytkowników odwiedzających Twój sklep po kliknięciu w reklamę w Snapchacie. Dowiesz się, jakie strony odwiedzali użytkownicy, ilu z nich dodało produkt do koszyka, zaczęło składać zamówienie itp. Z tego artykułu dowiesz się, jak dodać Snap Pixel do sklepu Sellastik.

SPIS TREŚCI

Dodawanie piksela Snapchata do Sellastika

Krok 1: Zdobądź ID piksela

  1. Przejdź do Snapchat Ads Manager i zaloguj się do swojego konta, a jeśli go jeszcze nie posiadasz – załóż je.
  2. Kliknij w menu w lewym górnym roku -> Manage -> Snap pixel.
  3. Kliknij przycisk Create my Snap Pixel.
  4. Kliknij Set up Pixel w prawym górnym rogu.
  5. Skopiuj ID piksela (Your Pixel ID).

Krok 2: Dodaj ID piksela do Sellastika

  1. W panelu administracyjnym sklepu przejdź do Ustawienia -> Ogólne -> Śledzenie i analityka.
    Sellastik - Ustawienia - Ogólne - Śledzenie i analityka
  2. Przejdź do sekcji Snapchat Pixel i wklej ID piksela w polu tekstowym.
    Sellastik - Snapchat
  3. Kliknij Zapisz.
  4. (Opcjonalnie) Jeśli Twój sklep jest dodany do innej strony, należy również dodać Snap Pixel do tej strony, by śledzić zachowania użytkowników na niej. Piksel dodany do Sellastika będzie śledzić jedynie zdarzenia w sklepie Sellastik.
Pamiętaj, że musisz poinformować klientów, że ich zachowania są śledzone i zapytać ich o zgodę na to. Informację możesz zawrzeć w Polityce prywatności, a by zapytać o zgodę, użyj banneru zgody na pliki cookies.

Sprawdzanie Snap Pixela

Możesz sprawdzić czy Snap Pixel działa prawidłowo i śledzi zdarzenia w Twoim sklepie za pomocą wtyczki Snap Pixel Helper w Chrome. Gdy zainstalujesz ją w przeglądarce i zaczniesz wykonywać akcje w sklepie (np. przeglądać strony, wyszukiwać coś, dodawać produkty do koszyka), wtyczka pokaże zdarzenia przekazywane przez piksel.

Zdarzenia rejestrowane przez Snap Pixel

  • Page View – gdy użytkownik wyświetli dowolną stronę w sklepie.
  • View Content – gdy użytkownik wyświetli stronę produktu lub katalogu.
  • Add Cart – gdy użytkownik doda produkt do koszyka.
  • Start Checkout – gdy użytkownik po dodaniu produktu koszyka przejdzie do kasy, ale nie złoży zamówienia. W takiej sytuacji zobaczysz także porzucony koszyk w panelu Sellastika.
  • Add Billing – gdy użytkownik wybierze metodę płatności przy kasie.
  • Purchase – gdy użytkownik złoży zamówienie.
  • Search – gdy użytkownik skorzysta z wyszukiwarki.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie