Jak zarejestrować i skonfigurować dzierżawcę Microsoft365 (dawniej Office 365) w CodeTwo?

CodeTwo to nowoczesne narzędzie automatyzujące zarządzanie podpisami, stopkami i notami prawnymi w korespondencji email. Po utworzeniu konta w panelu administracyjnym CodeTwo i zalogowaniu się czas zarejestrować dzierżawcę usługi Microsoft 365 (dawniej Office 365) w CodeTwo i określić, w jaki sposób podpisy mają być dodawane do wiadomości elektronicznych.

SPIS TREŚCI

Jak zarejestrować nowego dzierżawcę Microsoft 365 (dawniej Office 365) w panelu CodeTwo?

Możesz dodać nowego najemcę do Panelu Administracyjnego bezpośrednio z Pulpitu, klikając przycisk Dodaj na karcie Najemcy. Alternatywnie przejdź do karty Najemcy i użyj przycisku Dodaj nowego dzierżawcę. W obu przypadkach otworzy się kreator konfiguracji.

Panel administracyjny CodeTwo.

  1. Przeczytaj i zaakceptuj warunki umowy licencyjnej.
    Umowa licencyjna wyświetlana podczas rejestracji nowego najemcy w CodeTwo
  2. Kliknij Dalej – Zostaniesz przekierowany na stronę logowania do konta Microsoft. Zaloguj się przy użyciu poświadczeń administratora globalnego usługi Microsoft 365 (dawniej Office 365) – jest to jedyny typ konta, który ma wszystkie uprawnienia wymagane przez program do dodawania spersonalizowanych podpisów wiadomości e-mail.
    Program korzysta z uwierzytelniania Azure OAuth 2.0. Twoje poświadczenia są bezpieczne, ponieważ są przekazywane bezpośrednio i tylko na serwery Microsoft; nigdy nie są przechowywane na żadnym serwerze CodeTwo ani na serwerach osób trzecich.

    Strona logowania do Microsoft 365 (dawniej Office 365).

  3. Zaakceptuj uprawnienia niezbędne do uruchomienia CodeTwo Podpisy Email dla Microsoft 365 (dawniej Office 365) u dzierżawcy
  4. Wybierz lokalizację serwera, na którym znajduje się Twoja dzierżawa Microsoft 365 (Dawniej Office 365), a następnie kliknij przycisk Dalej.
    UWAGA! Upewnij się, że wybrałeś właściwą lokalizację serwera dla usług CodeTwo, ponieważ nie będzie można tego zmienić później bez wyrejestrowania najemcy (co również spowoduje anulowanie subskrypcji).
    Wybór lokalizacji usługi CodeTwo Email Azure.
  5. Zdecyduj, w jaki sposób podpisy będą dodawane w Twojej organizacji. Możesz wybrać następujące tryby podpisu:
    • Tryb po stronie serwera: wybrany domyślnie, ponieważ działa ze wszystkimi klientami poczty e-mail. W tym trybie podpis jest dodawany po wysłaniu wiadomości e-mail (nadal możesz wyświetlić jej podgląd podczas pisania, wdrażając dodatek internetowy).
    • Tryb po stronie klienta: działa tylko z programem Outlook. Podpis jest dostępny w programie Outlook i można go dodać automatycznie podczas redagowania wiadomości lub można go dodać ręcznie ze wstążki programu Outlook.
    • Tryb combo: działa ze wszystkimi klientami poczty e-mail. Jest to połączenie trybu po stronie serwera i po stronie klienta. Podpis jest dodawany podczas wpisywania wiadomości e-mail w programie Outlook. Jeśli używasz innych klientów poczty e-mail, podpis jest dodawany po wysłaniu wiadomości e-mail.
      Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o trybach podpisu.
      Wybór trybu podpisu w CodeTwo (po stronie serwera, po stronie klienta lub tryb combo).

Udostępnianie w trybie podpisu po stronie serwera

Aby kontynuować konfigurowanie dzierżawcy w domyślnym trybie podpisu, pozostaw wybrany tryb podpisu po stronie serwera, przewiń w dół i kliknij Zarejestruj. Pomyślna rejestracja najemcy zostanie potwierdzona w ostatnim kroku kreatora.

Pomyślna rejestracja dzierżawcy w trybie podpisu po stronie serwera.

Bezpośrednio po rejestracji najemcy należy poczekać (zwykle około 3-15 minut) na udostępnienie usług CodeTwo, zanim będzie można przystąpić do dalszej konfiguracji. Po zakończeniu udostępniania stan trybu podpisu na karcie dzierżawcy zmieni się z Inicjowanie w toku na Wymagana konfiguracja łączników. Otrzymasz również powiadomienie e-mail z dalszymi instrukcjami konfiguracji.

Stan karty dzierżawcy

Dodaj dzierżawcę - kolejne kroki - po stronie serwera

Udostępnianie w trybie podpisu po stronie klienta

Jeśli wybierzesz tryb podpisu po stronie klienta w kreatorze rejestracji najemców i klikniesz Zarejestruj, najemca Microsoft 365 (dawniej Office 365) zostanie od razu zarejestrowany i przygotowany.

Add tenant - aprowizacja w trybie po stronie klienta.

Odtąd podpisy CodeTwo będą dostępne w Outlooku dla każdego użytkownika w Twojej organizacji, który zainstaluje dodatek CodeTwo Podpisy dla Poczty Outlook.

Karta dzierżawcy - informacje o konfiguracji dodatku

Udostępnianie w trybie podpisu combo

Jeżeli w kreatorze rejestracji najemców wybrałeś tryb podpisu combo i kliknąłeś przycisk Zarejestruj, inicjowanie obsługi administracyjnej obejmie:

  • obsługę administracyjną po stronie serwera, która może zająć od 3 do 15 minut i wymaga później skonfigurowania rekordu SPF i łączników przepływu poczty,
  • obsługę administracyjną po stronie klienta, która jest natychmiastowa, ale wymaga od użytkowników zainstalowania dedykowanego dodatku na komputerach z systemem operacyjnym Windows.

 Add tenant - aprowizacja w trybie combo

👉 Dlaczego warto korzystać z zautomatyzowanego narzędzia do stopek i not prawnych w email?

Automatyzacja stopek mailowych i zarządzanie nimi z poziomu centralnego panelu przynosi wiele korzyści, m.in.

  • spójną komunikację wizualną w korespondencji elektronicznej,
  • zadbanie o prawidłowość informacji zawartych w obowiązkowych notach prawnych,
  • centralne zarządzanie banerami reklamowymi i możliwość stworzenia nowego kanału informacji marketingowej,
  • natychmiastową zmianę informacji lub elementów graficznych w stopkach email wybranej grupy, lub globalnie, wśród całej organizacji,
  • i wiele więcej!
Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie