Jak zarejestrować usługę Dropbox Business?

Rejestracja i zakup usługi  Dropbox Business  przebiega analogicznie jak pozostałych usług home.pl. Wybierz interesujący Cię typ usługi, zdecyduj o ilości licencji lub stanowisk (w zależności od modelu sprzedaży), a następnie zaloguj się do swojego konta. Usługa zostanie zarejestrowana, a w Panelu klienta lub na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz dodatkowe informacje o logowaniu do konta użytkownika nowej aplikacji, klucze licencji, itp..

Pamiętaj, że decydując się na zakup usługi w home.pl zyskujesz pomoc techniczną dla zakupionego produktu dostępną w języku polskim, realizowaną przez zespół specjalistów ds. produktu home.pl oraz atrakcyjną cenę, pakiet bonusów i możliwość zarządzania wszystkimi najważniejszymi usługami z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Jak zarejestrować i opłacić usługę?

  1. Przejdź na stronę oferty: home.pl/marketplace lub home.pl/marketplace/produktywnosc/
  2. Wybierz interesujący Cię typ usługi.
    Marketplace home.pl - Dropbox Business - Kliknij przycisk Dodaj do koszyka
  3. Wskaż liczbę stanowisk/licencji  zmieniając plan i dodaj je do koszyka.Jeśli na tym etapie chcesz wybrać więcej stanowisk/licencji niż system to umożliwia, wróć do zakupów i dodaj kolejną usługę.
  4. Sfinalizuj zakupy tak jakbyś rejestrował usługę pierwszy raz lub kupował kolejną, wskaż dane abonenta lub dane logowania do konta klienta home.pl – zobacz jak przebiega proces rejestracji usług w home.pl
  5. W ostatnim kroku zapoznaj się i zaakceptuj regulaminy oraz opłać zamówienie.

Sprawdź w jaki sposób zostanie przekazany Ci klucz licencji oraz jak rozpocząć instalację i aktywację oprogramowania.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna i pojemna chmura z kopią zapasową do 120 dni wstecz

Wejdź na wyższy poziom organizacji pracy dzięki Dropbox Business.