Po zakończeniu rejestracji i opłaceniu usługi będziesz miał możliwość rozpoczęcia pracy z usługą Dropbox Business bezpośrednio w Panelu klienta home.pl, bez konieczności logowania do zew. serwisu WWW. Korzystanie z Dropbox możliwe jest za pomocą zew. serwisy online (dostęp do dysku) lub aplikacji instalowanych na urządzeniu mobilnym lub komputerze.
Rozpocznij pracę z Dropbox Business, zaloguj się do Panelu klienta home.pl i przejdź do usługi Dropbox.
W głównym widoku znajdziesz najważniejsze informacje o swoim koncie Dropbox Business, w tym informacje o Twoim zespole i administratorach usługi, ilości wykorzystanych i dostępnych licencji wraz z możliwością rozszerzenia konta, a także informacji o samej subskrypcji czyli usłudze, którą zarejestrowałeś.
W dolnej sekcji widoku, Użytkownicy, możesz tworzyć, usuwać i edytować ustawienia poszczególnych członków Twojego zespołu, w tym także roli, jaką pełnią w zespole, np. roli administratora lub użytkownika.
W porównaniu do tradycyjnej usługi Dropbox znanej użytkownikom komputerów domowych, Dropbox Business to rozwiązanie dedykowane do pracy zespołowej, a więc zapewniające nie tylko dostęp do plików całemu zespołowi, ale także dostęp do ich poszczególnych wersji, tworzonych w miarę postępu pracy nad kolejnymi projektami. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoi pracownicy mogą w czasie rzeczywistym pracować nad dokumentami.
Bezpieczna i pojemna chmura z kopią zapasową do 120 dni wstecz
Wejdź na wyższy poziom organizacji pracy dzięki Dropbox Business.