Aplikacja: Zwroty i reklamacje

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

„Zwroty i reklamacje” to aplikacja w eSklepie, pozwalająca na zautomatyzowanie procesu zwrotu produktów przez Twoich klientów. Aplikacja pozwoli na znaczącą oszczędność środków i czasu. Sprawdź, co da Ci aplikacja i jak z niej korzystać.

SPIS TREŚCI

Zalety aplikacji

  • Znacząco skrócona procedura dokonywania zwrotów i reklamacji
  • Brak konieczności przechowywania dokumentacji papierowej
  • Znacząca oszczędność czasu (formularz zwrotu dociera do sklepu natychmiast po wysłaniu przez klienta)
  • Intuicyjny proces zwrotu i zminimalizowane ryzyko popełnienia pomyłki przez klienta (dane produktów do zwrotu zamówienia zostają automatycznie pobrane)

Jak zainstalować aplikację Zwroty i reklamacje?

Aby zainstalować aplikację w eSklepie, postępuj według instrukcji:

  1. Zaloguj się do swojego eSklepu.
  2. Przejdź do zakładki: Dodatki i integracje, a następnie kliknij przycisk: Aplikacje.
  3. Wyszukaj aplikację: Zwroty i reklamacje. Następnie kliknij przycisk: Zainstaluj.
    zwroty i reklamacje
  4. Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go, po czym kliknij przycisk: Instaluj.
    Aplikacja: Zwroty i reklamacje
  5. Po wykonaniu powyższych kroków aplikacja pojawi się w zakładce: Dodatki i integracje -> Moje aplikacje. Kliknij zaznaczoną ikonę, aby skonfigurować usługę.
    Zwroty i reklamacje

Jak skonfigurować aplikację?

  1. Po wyświetleniu aplikacji, przejdź do zakładki: Konfiguracja.
    Aplikacja: Zwroty i reklamacje
  2. W Ustawieniach podstawowych możesz włączyć lub wyłączyć aplikację.
  3. Skonfiguruj zakładkę: Ustawienia formularza zwrotu. W tym celu wskaż stronę informacyjną, na której zostanie wyświetlony formularz zwrotu. Ustawienie określa, na której stronie w sklepie wyświetli się formularz zwrotu.
    Aplikacja: Zwroty i reklamacje
    Przed wskazaniem podstrony w konfiguracji aplikacji przygotuj ją do zamieszczenia formularza (instrukcja, jak to zrobić jest zamieszczona poniżej).
    Ważne! Formularz zostanie wyświetlony na końcu wybranej strony.
  4. Dodaj stronę informacyjną, przechodząc do zakładki: Wygląd i treści, a następnie: Strony informacyjne -> Dodaj stronę.
    Aplikacja: Zwroty i reklamacje
  5. Skonfiguruj ustawienia: Wyświetlanie pól formularza zwrotu.
    Aplikacja: Zwroty i reklamacje
  6. Możesz również edytować pole: Szablony wiadomości e-mail, które są wysyłane do administratora sklepu oraz klientów.
    Aplikacja: Zwroty i reklamacjeAplikacja: Zwroty i reklamacje

Instrukcja aplikacji

Instrukcja aplikacji „Zwroty i reklamacje”

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie