Śledzenie konwersji AdWords umożliwia obserwację skuteczności kliknięć reklam prowadzących do publikowanych przez Ciebie treści, np. produktów w sklepie. Konfiguracja konwersji AdWords może być różna i uzależniona od rodzaju konwersji którą chcesz obserwować.
- Przeczytaj więcej o konfigurowaniu śledzenia konwersji w pomocy Google
- Przeczytaj więcej o dynamicznej wartości konwersji AdWords na forum dyskusyjnym home.pl
Jak dodać kod konwersji AdWords ?
Aby skonfigurować mierzenie konwersji, zaloguj się do panelu konta Google AdWords, a następnie przejdź do sekcji Narzędzia (ikona klucza) i wejdź w Konwersje.
W kolejnym kroku wybierz źródło konwersji, które chcesz śledzić. Kliknij Witryna.
Kolejny krok to wpisanie nazwy oraz wybór ustawień zgodnie z poniższym przykładem.
Po zapisaniu otrzymamy kod, który należy wkleić na stronę z podziękowaniem za zamówienie. Dzięki temu w momencie, gdy klient dotrze do strony z podziękowaniem kod zostanie uruchomiony i w interfejsie AdWords zliczona zostanie konwersja. Aby wkleić kod przejdź w panelu administracyjnym sklepu eSklep do sekcji Konfiguracja –> Integracje –> Integracje własne.
Aby działanie kodu było satysfakcjonujące i oddawało właściwe informacje zwrotne, dokonaj modyfikacji w otrzymanym kodzie, zmieniając jedną z wartości wg. poniższego schematu:
- Przeczytaj więcej o dynamicznej wartości konwersji AdWords na forum dyskusyjnym home.pl
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com