Kod konwersji Google AdWords

728x90

Śledzenie konwersji AdWords umożliwia obserwację skuteczności kliknięć reklam prowadzących do publikowanych przez Ciebie treści, np. produktów w sklepie. Konfiguracja konwersji AdWords może być różna i uzależniona od rodzaju konwersji którą chcesz obserwować.

Jak dodać kod konwersji AdWords ?

Aby skonfigurować mierzenie konwersji, zaloguj się do panelu konta Google AdWords, a następnie przejdź do sekcji Narzędzia (ikona klucza) i wejdź w Konwersje.

W kolejnym kroku wybierz źródło konwersji, które chcesz śledzić. Kliknij Witryna.

Kolejny krok to wpisanie nazwy oraz wybór ustawień zgodnie z poniższym przykładem.

Po zapisaniu otrzymamy kod, który należy wkleić na stronę z podziękowaniem za zamówienie. Dzięki temu w momencie, gdy klient dotrze do strony z podziękowaniem kod zostanie uruchomiony i w interfejsie AdWords zliczona zostanie konwersja. Aby wkleić kod przejdź w panelu administracyjnym sklepu eSklep do sekcji Konfiguracja –> Integracje –> Integracje własne.

Aby działanie kodu było satysfakcjonujące i oddawało właściwe informacje zwrotne, dokonaj modyfikacji w otrzymanym kodzie, zmieniając jedną z wartości wg. poniższego schematu:

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub