Oprogramowanie eSklep zintegrowane jest z zewnętrznym serwisem księgowym ifirma.pl, który oferuje usługi zewnętrznego fakturowania on-line. Do poprawnego funkcjonowania integracji wymagane jest posiadanie konta na platformie ifirma.pl.
Jak zintegrować sklep z fakturowaniem on-line ifirma.pl?
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Faktury
- Zaznacz opcję Fakturowanie zewnętrzne i na liście dostępnych aplikacji wybierz Integracja z ifirma.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby zatwierdzić wybór.
- Pozostając na tej samej stronie przejdź do zakładki Integracja ifirma.pl, która znajduje się po lewej stronie ekranu. Wspomniana zakładka zostanie wyświetlona dopiero po włączeniu integracji z ifirmą (krok 3 i 4)
- Na wyświetlonym ekranie wprowadź parametry Twojego konta w serwisie Ifirma.pl
- Na wyświetlonym ekranie możesz także określić, w jaki sposób system sklepu internetowego zachowa się po złożeniu przez klienta zamówienia:
- Kliknij przycisk Zapisz, aby aktywować integrację z serwisem Ifirma.pl oraz zapisać wprowadzone ustawienia.
Generowanie kluczy API
Aby uzupełnić informacje o kluczach, np. „faktura”, „abonent” i „rachunek” przejdź do panelu iFirma, a następnie sekcji Narzędzia > API.
W polu ” Generowanie nowego klucza symetrycznego” wybierz opcję faktura. W wyniku tego działania otrzymasz wygenerowane klucze, potrzebne do zakończenia konfiguracji.
Czytaj więcej:
- Jak zintegrować sklep z serwisem wFirma.pl?
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Integracja sklepu z serwisem Zaufane opinie
- Jak zintegrować sklep z serwisem aukcyjnym Allegro?
- Jak ukryć ceny netto produktów w sklepie?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.