Jak włączyć płatność Masterpass® w eSklepie home.pl?

728x90

Masterpass to elektroniczny portfel, dzięki któremu klienci Twojego sklepu błyskawicznie zapłacą za zakupy. Usługa pozwala płacić praktycznie każdą kartą kredytową, niezależnie od banku oraz wystawcy, a dzięki gwarancji Mastercard ta forma płatności jest jedną z bezpieczniejszych, które możesz zaoferować klientom.

 

Jak włączyć płatność Masterpass od Mastercard w eSklepie home.pl?

 

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
  2. Przejdź do zakładki Konfiguracja / Sprzedaż / Płatności i przejdź do edycji płatości PayU
  3. W sekcji Ustawienia PayU (z lewej) na samym dole ekranu znajdziesz opcję widoczną na zrzucie poniżej – włącz ją i zapisz zmiany w ustawieniach PayU.

Dlaczego płatność Masterpass włączam w ustawieniach PayU?
Każda płatność elektroniczna potrzebuje tzw. bramki, przez którą zostanie zrealizowana. W przypadku portfela Masterpass za procesowanie transakcji odpowiada bramka PayU. Oznacza to, że zamówienia opłacane przez klientów Twojego eSklepu w home.pl z wykorzystaniem portfela Masterpass trafią na Twój indywidualny rachunek w PayU. Dokładnie tak samo jak w przypadku płatności typu pay-by-link (np. mTransfer, płacę z ING) czy BLIK.

 

Jak włączyć płatność PayU w eSklepie home.pl?
Szczegółową instrukcję jak skorzystać z oferty PayU dla klientów home.pl i właczyć tę płatność w eSklepie znajdziesz w tym artykule.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub