Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Jak włączyć płatność Masterpass eSklepie home.pl?
- Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
- Przejdź do zakładki Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności i przejdź do edycji płatności PayU
- W sekcji Ustawienia PayU (z lewej) na samym dole ekranu znajdziesz opcję widoczną na zrzucie poniżej – włącz ją i zapisz zmiany w ustawieniach PayU.
Dlaczego płatność Masterpass włączam w ustawieniach PayU?
Każda płatność elektroniczna potrzebuje tzw. bramki, przez którą zostanie zrealizowana. W przypadku portfela Masterpass za procesowanie transakcji odpowiada bramka PayU. Oznacza to, że zamówienia opłacane przez klientów Twojego eSklepu w home.pl z wykorzystaniem portfela Masterpass trafią na Twój indywidualny rachunek w PayU. Dokładnie tak samo, jak w przypadku płatności typu pay-by-link (np. mTransfer, płacę z ING) czy BLIK.
Jak włączyć płatność PayU w eSklepie home.pl?
Szczegółową instrukcję, jak skorzystać z oferty PayU dla klientów home.pl i włączyć tę płatność w eSklepie znajdziesz w tym artykule.