Wyświetlanie wszystkich folderów poczty w Poczcie home.pl

Konfigurując skrzynkę e-mail w Poczcie home.pl, masz możliwość wyboru, jakie foldery pocztowe będą synchronizowane z użyciem protokołu IMAP.

Może zdarzyć się, że po uruchomieniu Poczty home.pl, niektóre foldery poczty nie będą widoczne. Zaistniała sytuacja może mieć odzwierciedlenie np. w konfiguracji tego samego konta pocztowego w zewnętrznym kliencie poczty e-mail, gdzie użytkownik ma możliwość samodzielnej konfiguracji subskrypcji folderów poczty IMAP. Informacje te, są zapisywane a następnie przekazywane na serwer poczty e-mail, oraz powielane w konfiguracji innych klientów poczty, np. Poczty home.pl

Jeśli po zalogowaniu do Poczty home.pl nie są widoczne wszystkie posiadane na koncie e-mail foldery (w tym utworzone np. w programie do obsługi poczty typu Outlook, Thunderbird), skorzystaj z poniższej instrukcji i włącz subskrypcję folderów IMAP:

  1. Zaloguj się do Poczty home.pl
  2. Przejdź do zakładki Poczta, a następnie po lewej stronie wybierz Moje foldery. Sprawdź czy wszystkie foldery poczty e-mail są widoczne.
  3. Przejdź do ustawień konta e-mail, klikając ikonę trzech poziomych pasków. Wybierz Ustawienia.

  4. Po lewej stronie ekranu kliknij Poczta, a następnie odszukaj opcje Subskrypcja folderu IMAP – Zmień subskrypcję.

  5. W nowym widoku wybierz skrzynkę e-mail dla której chcesz zmienić ustawienia, rozwiń drzewo folderów.
  6. Zaznacz checkboxem (ptaszkiem) foldery, których zawartość chcesz wyświetlić w Poczcie home.pl/
  7. Potwierdź ustawienia klikając Zapisz.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl