Z jakich sekcji zbudowany jest panel eSklepu?


Panel administratora sklepu jest podzielony na 8 działów tematycznych. Ostatni dział to “Konfiguracja”, który jest używany na samym początku działalności, a w dalszych etapach pracy jedynie sporadycznie. Pozostałe działy związane są z bieżącym funkcjonowaniem sklepu. Poniżej znajdują się ogólne informacje na temat każdego z działów.

  1. Sprzedaż – w sekcji tej znajdziesz wszystkie opcje, które są powiązane z łączeniem klientów z asortymentem (proces sprzedaży). Znajdziesz w niej opcje dot. przeglądu oraz edycji złożonych zamówień. Dostępny jest również podgląd koszyków klientów.
  2. Klienci – czyli wszystko, co związane jest z klientami oraz subskrybentami sklepu. Dodawanie, usuwanie, wyszukiwanie, edycja, listy zamówień poszczególnych klientów i inne opcje, które bezpośrednio związane są z klientami sklepu.
  3. Asortyment – w tym miejscu możesz zarządzać ustawieniami poszczególnych produktów, które dodałeś do sklepu. Znajdziesz tutaj też ustawienia, które związane są z magazynem, kategoriami, producentami, wariantami, atrybutami oraz opiniami.
  4. Marketing – w tej sekcji zostały umieszczone wszelkie opcje reklamowe i promocyjne, np. rabaty, zniżki, promocje na produkty, banery reklamowe, newsletter.
  5. Raporty – w tym miejscu możesz przeglądać dynamicznie generowane raportów z różnych zakątków sklepu, np. raporty zamówień lub stosowanych form płatności. Podczas przeglądania raportów możesz skorzystać z zaawansowanych filtrów.
  6. Zawartość – w sekcji tej możesz modyfikować wszelkie pozostałe treści, które opublikowane są w sklepie, np. artykuły, podstrony informacyjne, nagłówek i stopka, szablony wysyłanych wiadomości e-mail ze sklepu.
  7. Konfiguracja – czyli wszystko, co jest związane z ustawieniami sklepu. Za pomocą tej sekcji menu możesz zmienić metody funkcjonowania sklepu poczynając od ustawień podstawowych (dane sklepu i właściciela), poprzez ustawienia regionalne, integracje oraz kompleksowe zarządzanie wyglądem sklepu, aż po konfigurację systemową (administratorzy, logi systemowe, ustawienia cache).
  8. Aplikacje – umożliwiają wprowadzenie nowych integracji oraz dodatków, zwiększających funkcjonalność sklepu internetowego eSklep.
Panel administratora został zbudowany w taki sposób, aby był wygodny w użytkowaniu zarówno na ekranach komputerów osobistych, jak i na urządzeniach mobilnych.

Więcej rozwiązań

Informacje podstawowe o panelu sklepu
Poprzedni
Jak dopasować wygląd sklepu eSklep?
Następny

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub