Logowanie do Panelu klienta na nowej platformie home.pl odbywa się zawsze przy użyciu jednego identyfikatora konta – adresu e-mail. Po zalogowaniu do Panelu klienta, możesz zarządzać wszystkimi usługami, w tym dokonać zmiany hasła zarówno dla każdej z usług pojedynczo, a także zmienić hasło główne, którego użyłeś podczas logowania do Panelu klienta.
Zmiana hasła dla usługi przez Panel klienta na nowej platformie home.pl
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Po lewej stronie ekranu wybierz grupę usług, w ramach których chcesz dokonać zmiany hasła. W poniższym przykładzie posłużymy się zmianą hasła dla serwera – w tym celu kliknij opcję: Usługi WWW.
- Po wybraniu grupy usług (np. Usługi WWW), na ekranie zostaną wyświetlone kafelki z Twoimi usługami. Przy usłudze, dla której chcesz zmienić hasło kliknij przycisk: Opcje.
- Z rozwijanego menu wybierz opcję: Zarządzaj.
- W szczegółach usługi znajdź sekcję ze szczegółami usługi „Serwer WWW”. Wybierz opcję: Ustawienia, a następnie z menu kontekstowego wybierz opcję: Hasło dostępu.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który umożliwia zmianę hasła dostępu do wybranego serwera. Zmiana hasła do hostingu wymaga autoryzacji do administratora konta. W tym celu w sekcji Autoryzacja wprowadź login (adres e-mail użyty podczas logowania) oraz hasło, a następnie wpisz nowe hasło dostępu do serwera.
- Kliknij przycisk Wyślij, aby zatwierdzić zmianę hasła.