Pragniemy poinformować, że został wdrożony pakiet zmian do nowego Panelu Administracyjnego. Wiele z nich są wynikiem sugestii i zgłoszeń naszych klientów w ramach serwisu http://rozwijaj.home.pl – za co serdecznie dziękujemy.
Większość zmian miały głównie charakter przygotowania aplikacji do zaplanowanych już w najbliższych miesiącach zmian funkcjonalnych.
Wśród zgłoszeń zrealizowanych w oparciu o Państwa sugestie skupiliśmy się w pierwszej kolejności na tych, które uznane zostały za szczególnie uciążliwe, utrudniające lub ograniczające pracę z nowym Panelem, m.in.:
- Wprowadzenie możliwości usunięcia domeny od innego operatora wcześniej przypisanej do serwera.
- Usuniecie możliwości dodawania jednocześnie subdomeny i rekordu o tej samej nazwie hosta (np. rekord mx mx.domena.pl i subdomena mx.domena.pl ) – ten przypadek powodował błędy w działaniu hostów.
- Poprawione działanie pola przekierowanie WWW (nieintuicyjne komunikaty przy ustawianiu pola).
- Można już używać znaku „_” w wartości rekordów domeny (np. w rekordach SRV).
- Dodawanie domen do hostingu dedykowanego.
- Poprawiona obsługa domen IDN (z polskimi znakami).
- Poprawione usuwanie subdomen domen u innego operatora.
- Usuniecie domen delegowanych od innego operatora z listy opłaconych usług.
- Dodanie informacji o liczbie plików na serwerze.
- Usprawnione zakładanie aliasów.
- Poprawiona możliwość wyłączenia autorespondera z poziomu mailboxa.
- Poprawiony brak możliwości zmiany nazwy mailboxa lub subdomeny.
- Zmodyfikowane zachowanie miniprzycisku „+” na liście.
- Czytelniejsze informacje na liście usług do opłacenia w ramach terminów płatności i statusów usługi.
- Pokazanie sekcja serwer terminali dla serwerów dedykowanych w Panelu.
- Wyświetlanie listy podsieci w serwerach dedykowanych (dla usługi z uprawnieniami administracyjnymi).
- Zoptymalizowany formularz zmiany danych Abonenta, link do cesji funkcjonuje teraz jako przycisk na pasku narzędziowym.
- Zoptymalizowana funkcja do zmiany hasła dla wielu usług.
- Czytelniejsza prezentacja terminu płatności – usługi opłacone, zmiany w prezentowaniu danych dla usług u innego operator i wieczystych.
- Listy faktur, zmiany w sortowaniu danych na listach.
- Poprawki do pulpitu w zakresie kolorów, systematyka w stosowania linków i przycisków.
- Zmiany niektórych ikon (tych najbardziej sprzecznych i nieczytelnych) na bardziej czytelne.
- Wprowadzenie się pomocy kontekstowej w poszczególnych sekcjach Panelu (ikonka ze znakiem zapytania).
- Weryfikacja i poprawienie na bardziej czytelne różnego rodzaju treści: komunikatów informacyjnych i błędów, nazw przycisków, etykiet i opisów formularzy, widoków i list.
- Dopracowanie tzw. „listy okruszków” (pokazywanie nazw usług we wszystkich przypadkach, gdy wybrana jest już konkretna usługa).
- Usunięcie suwaka pionowego (zmienna szerokość lewego menu usunięta), który przeszkadzał użytkownikom w pracy z Panelem.
Co dalej?
Kolejne miesiące przyniosą wiele kolejnych usprawnień, a przede wszystkim nowych funkcjonalności. Z ciekawszych rzeczy, które już teraz możemy zapowiedzieć w ramach Panelu to:
- Możliwość wyłączenia wysyłki faktur proforma.
- Zmienione i usprawnione zarządzanie wieloma skrzynkami e-mail (uwzględnimy wiele uwag dotyczących zarządzania wieloma mailboxami, intuicyjnego umieszczenia funkcji zakładania mailboxów, aliasów, poprawiony widok list, wiele usprawnień dla administratorów serwerów z wieloma skrzynkami).
- Zmiany w listach usług (optymalizacja zachowania list pod kątem uwag klientów m.in. z rozwijaj.home.pl).
Zachęcamy bardzo do dalszej aktywności w ramach serwisu http://rozwijaj.home.pl. Jest to dla nas cenne źródło informacji o tym jakiej funkcjonalności potrzebujecie Państwo od aplikacji Panel klienta home.pl i pomaga nam zmieniać ją zgodnie z Państwa oczekiwaniami.