Aktualizacja Panelu klienta home.pl

Pragniemy poinformować, że został wdrożony pakiet zmian do nowego Panelu Administracyjnego. Wiele z nich są wynikiem sugestii i zgłoszeń naszych klientów  w ramach serwisu http://rozwijaj.home.pl – za co serdecznie dziękujemy.

Większość zmian miały głównie charakter przygotowania aplikacji do zaplanowanych już w najbliższych miesiącach zmian funkcjonalnych.

Wśród zgłoszeń zrealizowanych w oparciu o Państwa sugestie skupiliśmy się w pierwszej kolejności na tych, które uznane zostały za szczególnie uciążliwe, utrudniające lub ograniczające pracę z nowym Panelem, m.in.:

  1. Wprowadzenie możliwości usunięcia domeny od innego operatora wcześniej przypisanej do serwera.
  2. Usuniecie możliwości dodawania jednocześnie subdomeny i rekordu o tej samej nazwie hosta (np. rekord mx  mx.domena.pl i subdomena mx.domena.pl ) – ten przypadek powodował błędy w działaniu hostów.
  3. Poprawione działanie pola przekierowanie WWW (nieintuicyjne komunikaty przy ustawianiu pola).
  4. Można już używać znaku „_” w wartości rekordów domeny (np. w rekordach SRV).
  5. Dodawanie domen do hostingu dedykowanego.
  6. Poprawiona obsługa domen IDN (z polskimi znakami).
  7. Poprawione usuwanie subdomen domen u innego operatora.
  8. Usuniecie domen delegowanych od innego operatora z listy opłaconych usług.
  9. Dodanie informacji o liczbie plików na serwerze.
  10. Usprawnione zakładanie aliasów.
  11. Poprawiona możliwość wyłączenia autorespondera z poziomu mailboxa.
  12. Poprawiony brak możliwości zmiany nazwy mailboxa lub subdomeny.
  13. Zmodyfikowane zachowanie miniprzycisku „+” na liście.
  14. Czytelniejsze informacje na liście usług do opłacenia w ramach terminów płatności i statusów usługi.
  15. Pokazanie sekcja serwer terminali dla serwerów dedykowanych w Panelu.
  16. Wyświetlanie listy podsieci w serwerach dedykowanych (dla usługi z uprawnieniami administracyjnymi).
  17. Zoptymalizowany formularz zmiany danych Abonenta, link do cesji funkcjonuje teraz jako przycisk na pasku narzędziowym.
  18. Zoptymalizowana funkcja do zmiany hasła dla wielu usług.
  19. Czytelniejsza prezentacja terminu płatności – usługi opłacone, zmiany w prezentowaniu danych dla usług u innego operator i wieczystych.
  20. Listy faktur, zmiany w sortowaniu danych na listach.
  21. Poprawki do pulpitu w zakresie kolorów, systematyka w stosowania linków i przycisków.
  22. Zmiany niektórych ikon (tych najbardziej sprzecznych i nieczytelnych) na bardziej czytelne.
  23. Wprowadzenie się pomocy kontekstowej w poszczególnych sekcjach Panelu (ikonka ze znakiem zapytania).
  24. Weryfikacja i poprawienie na bardziej czytelne różnego rodzaju treści: komunikatów informacyjnych i błędów, nazw przycisków, etykiet i opisów formularzy, widoków i list.
  25. Dopracowanie tzw. „listy okruszków” (pokazywanie nazw usług we wszystkich przypadkach, gdy wybrana jest już konkretna usługa).
  26. Usunięcie suwaka pionowego (zmienna szerokość lewego menu usunięta), który przeszkadzał użytkownikom w pracy z Panelem.

Co dalej?

Kolejne miesiące przyniosą wiele kolejnych usprawnień, a przede wszystkim nowych funkcjonalności. Z ciekawszych rzeczy, które już teraz możemy zapowiedzieć w ramach Panelu to:

  1. Możliwość wyłączenia wysyłki faktur proforma.
  2. Zmienione i usprawnione zarządzanie wieloma skrzynkami e-mail (uwzględnimy wiele uwag dotyczących zarządzania wieloma mailboxami, intuicyjnego umieszczenia funkcji zakładania mailboxów, aliasów, poprawiony widok list, wiele usprawnień dla administratorów serwerów z wieloma skrzynkami).
  3. Zmiany w listach usług (optymalizacja zachowania list pod kątem uwag klientów m.in. z rozwijaj.home.pl).

Zachęcamy bardzo do dalszej aktywności w ramach serwisu http://rozwijaj.home.pl. Jest to dla nas cenne źródło informacji o tym jakiej funkcjonalności potrzebujecie Państwo od aplikacji Panel klienta home.pl i pomaga nam zmieniać ją zgodnie z Państwa oczekiwaniami.