- Wprowadzenie
- Jak wyłączyć wysyłanie informacji o nowościach i ofertach na mój adres e-mail?
- Czy mogę zmienić jeszcze jakieś inne preferencje dla mojej usługi?
Wprowadzenie
Panel klienta home.pl umożliwia blokadę wysyłki wiadomości e-mail, które dostarczane są przez home.pl na Twoją kontaktową skrzynkę e-mail (np. nowości, promocje, powiadomienia techniczne, informacje o aktualizacjach).
Jeżeli nie chcesz otrzymywać kolejnych wiadomości e-mail z tego tytułu, to zaznacz w Panelu klienta home.pl Twojej usługi opcję: „Blokuj informacje o nowościach i ofertach od operatora”.wy
Jak wyłączyć wysyłanie informacji technicznych i nowości na mój adres e-mail?
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi, dla której chcesz wyłączyć wysyłanie informacji o nowościach i ofertach od operatora.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij nazwę usługi (np. „kowalski”), dla której chcesz wyłączyć wysyłanie informacji o nowościach i ofertach od operatora. Spowoduje to rozwinięcie mini-podglądu dla wybranej usługi.
WAŻNE! Jeśli posiadasz więcej usług w home.pl, to włączenie blokady wysyłki informacji o nowościach i ofertach od operatora będzie wymagane również na reszcie Twoich usług.
- Kliknij przycisk „Konfiguracja usługi”, który zostanie wyświetlony na mini-podglądzie usługi.
- Kliknij niebieski przycisk „Preferencje”, który znajduje się w lewym górnym module.
- Zaznacz opcję „Blokuj informacje o nowościach i ofertach od operatora”.
- Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać wprowadzone zmiany przy usłudze.
Czy mogę zmienić jeszcze jakieś inne preferencje dla mojej usługi?
Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz zmienić również inne preferencje dla Twoich usług.
Każda usługa zarejestrowana w home.pl posiada swoje preferencje, które określają ustawienia usługi ważne z punktu widzenia użytkownika (np. ustawienia podziału pojemności serwera lub wersja obsługiwanego interpretera PHP). Przeczytaj więcej o edycji preferencji usług.
Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!
Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.