Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
SPIS TREŚCI
1. Jak skonfigurować wielomagazynowość?
2. Jak tworzyć magazyny?
3. Jak zarządzać stanami magazynowymi?
5. Procesowanie zamówienia przez obsługę sklepu
6. Tworzenie zamówienia przez sprzedawcę a zachowanie magazynów
7. Informacje dodatkowe
Zasady wyświetlania form w koszyku, po aktywacji wielomagazynowości
Aktywacja wielomagazynowości w eSklepie Premium, wpływa na zmianę reguł wyświetlania się form dostawy w koszyku zakupowym klienta.
Zasady wyświetlania form dostaw w koszyku zakupowym:
- W koszyku zakupowym wyświetlą się tylko te formy dostawy, które umożliwią zrealizowanie całego zamienienia.
- W sytuacji, gdy dostawa zawiera przesunięcia MM → w koszyku wyświetla się finalny koszt dostawy, z wyłączeniem ewentualnych dodatkowych kosztów wynikających z przesunięcia oraz dłuższy czas realizacji.
- Zobacz artykuł: eSklep Premium: Wielomagazynowość – jak tworzyć magazyny
- W sytuacji gdy, logika magazynów, rozmieszczenie stanów magazynowych i konfiguracja form dostawy nie pozwoli nam zdefiniować wyświetlania żadnej możliwości dostawy → w koszyku wyświetli się komunikat: Administrator sklepu nie zdefiniował formy dostawy, która spełnia kryteria Twojego zamówienia.
- W sytuacji, gdy klient sklepu spróbuje dodać do koszyka większą liczbę sztuk produktu/produktów niż jest ogólnie dostępnych na wszystkich magazynach → w koszyku podczas próby zakończenia zamówienia wyświetli się komunikat: Ilość produktów w koszyku przekracza dostępny stan magazynowy, aktualnie dostępna ilość to. Ponadto na liście dostępnych opcji dostawy, wyświetlą się tylko te, które są w stanie zapewnić realizację maksymalnej ilości tego towaru.
- W sytuacji, gdy klient sklepu spróbuje dodać do koszyka większą liczbę sztuk produktu, niż jest ogólnie dostępnych we wszystkich magazynach → pomijane są obliczenia związane z ewentualnym nowym terminem dostawy (czas wysyłki pobierany jest z karty produktu); → pomijane są również ewentualne dodatkowe koszty wynikające z przesunięć MM.
- W sytuacji, gdy klient sklepu wybierze opcję dostawy Odbiór Osobisty → wyświetlą się szczegółowe informacje, które wcześniej uzupełniliśmy podczas konfiguracji magazynu (z dostępnym odbiorem osobistym).
- jeżeli w danych adresowych uzupełnisz tylko jedno z podanych pól lub jeden zestaw pól, np. Adres lub Miasto lub Adres linia 2 lub Adres + Adres 2 lub Adres + Miasto lub Adres 2 + Miasto → klient w koszyku zobaczy nazwę magazynu
- jeżeli w danych adresowych uzupełnisz wszystkie pola, czyli Miasto + Adres + Adres 2 → klient w koszyku zobaczy pełny adres magazynu, z którego może odebrać zamówienie