Aplikacja: Facebook Messenger


Aplikacja na ten moment dostępna jest dla esklepów zarejestrowanych przed dniem 26.05.2018r.

Facebook Messenger to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku e-commerce, który coraz mocniej korzysta z funkcjonalności mediów społecznościowych i szybkich form komunikacji.

Aplikacja Messenger pozwala na bezpośredni i wygodny kontakt z klientem e-sklepu za pośrednictwem najpopularniejszego komunikatora.

Z aplikacji można korzystać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach przenośnych z systemem iOS oraz Android. Dzięki niej klient ma możliwość szybszego dostępu do oferty sklepu, sprawdzania zamówień i zgłaszania pytań na temat oferty.

Instalacja aplikacji

  1. Przejdź do sekcji Aplikacje, wybierz  aplikację Messenger i kliknij Zainstaluj.
  2. Zapoznaj się z warunkami instalacji i przejdź do następnego kroku.
  3. Po zakończeniu instalacji przejdź do sekcji Aplikacje –> Moje aplikacje.
  4. Aplikacja może wymagać nowych uprawnień dostępu do zasobu sklepu, zaakceptuj je.
    Instrukcja krok po kroku - eSklep - Aplikacje - Messenger - Zainstaluj
  5. Instalacja została zakończona. Możesz przejść od razu do konfiguracji aplikacji klikając Ustawienia.
  6. Możesz  w każdej chwili wrócić do ustawień aplikacji wybierając Aplikacje –> Moje aplikacje –> Klikając w wybraną aplikację.
  7. Po prawej stronie ekranu wybierz Ustawienia.
    Instrukcja krok po kroku - eSklep - Aplikacje - Moje aplikacje - Messenger - Ustawienia

Konfiguracja aplikacji

  1. Przejdź do Ustawień aplikacji, zgodnie z powyższą instrukcją.
  2. Skorzystaj z przycisku Zweryfikuj konto (tylko dla pierwszej konfiguracji) i zaakceptuj prośbę dostępu aplikacji do Twojego konta Facebook.eSklep - Aplikacje - Moje aplikacje - Messenger - Ustawienia - Ustawienia strony na Facebooku - Skorzystaj z przycisku Zweryfikuj konto
  3. Jeśli jesteś zalogowany do konta, aplikacja powiąże konfigurację z Twoim kontem. Jeśli chcesz skorzystać z innego konta, przeloguj się do niego.
    eSklep - Aplikacje - Moje aplikacje - Messenger - Ustawienia - Ustawienia strony na Facebooku - Zweryfikuj konto - Zaloguj się przez Facebooka
  4. Po akceptacji dostępu będziesz mógł wybrać, dla której strony serwisu Facebook chcesz aktywować aplikację.eSklep - Aplikacje - Moje aplikacje - Messenger - Ustawienia - Aktywne strony na Facebooku - Wybierz dla której strony serwisu Facebook chcesz aktywować aplikację
    Aplikacja nie udziela dostępu do profilów prywatnych, a jedynie stron utworzonych w serwisie Facebook.
  5. Po zapisaniu zmian uzyskasz dostęp do dalszej cześci konfiguracji aplikacji.
    eSklep - Aplikacje - Moje aplikacje - Messenger - Ustawienia - Skonfiguruj aplikację
  6. Wprowadź zmiany i zachowaj je.

Funkcje i akcje aplikacji

  • Rozmowy automatyczne– komunikacja z automatem: funkcja ta umożliwia nazwiązanie klientom sklepu kontaktu w aplikacji Messenger (lub przez stronę WWW) z automatem czyli inteligentynym botem. Rozmowa taka umożliwi, bez potrzeby angażowania pracownika sklepu, wyświetlenie informacji o zamówieniu, asortymencie sklepu lub promocjach.
    eSklep - Facebook Messenger - Rozmowy automatyczne - Przykładowa komunikacja z automatem
  • Dostępne komendy (dot. rozmowy z automatem): przeglądaj, rozmowa, szukaj, promocje, status. Klient może także wprowadzić podczas rozmowy słowa kluczowe aby sprawdzić dostępne produkty;
    eSklep - Facebook Messenger - Dostępne komendy - Wpisz nazwę szukanego produktu
  • Ustawienia przycisku Napisz do nas: aktywowanie opcji spowoduje pojawienie się przycisku kontaktowego na stronie sklepu. Jego naciśnięcie wywołuje komunikator Messenger (www.messenger.com) i rozpoczyna konwersację. W konfiguracji przycisku możesz zmienić jego lokalizację, rozmiar i kolor;
    eSklep - Facebook Messenger - Napisz do nas - Przykładowy przycisk Napisz do nas
  • Powiadomienia o statusie zamówienia w Messengerze: składając zamówienie, klient sklepu może wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień w aplikacji Messenger. Za ich pomocą możliwie jest podejrzenie szczegółów do 10 zamówień wstecz. W ramach dostępnej konfiguracji ustal kiedy powiadomienia mają być wysyłane.
    eSklep - Facebook Messenger - Powiadomienia o statusie zamówienia w Messengerze - Przykładowy widok w rozmowie
  • Okreś rozmiar i kolor przycisku powiadomień, który klient będzie mógł kliknać podczas składania zamówienia.
    eSklep - Facebook Messenger - Dodatkowe informacje - Powiadamiaj mnie - Wyślij do Messengera

 

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub