Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
SPIS TREŚCI
- Najważniejsze informacje o aplikacji Facebook Messenger
- Instalacja aplikacji Facebook Messenger
- Instrukcja obsługi aplikacji Facebook Messenger
Najważniejsze informacje o aplikacji
Aplikacja Messenger pozwala na bezpośredni i wygodny kontakt z klientem e-sklepu za pośrednictwem najpopularniejszego komunikatora.
Z aplikacji można korzystać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach przenośnych z systemem iOS oraz Android. Dzięki niej klient ma możliwość szybszego dostępu do oferty sklepu, sprawdzania zamówień i zgłaszania pytań na temat oferty.
Instalacja aplikacji
W panelu administracyjnym przejdź do zakładki Dodatki i integracje → Aplikacje. Wyszukaj aplikację Facebook Messenger a następnie kliknij Zainstaluj.
- Instalacja i pierwsza konfiguracja nowej aplikacji
- Jak zakupić aplikacje w App Store sklepu internetowego home.pl?
Konfiguracja aplikacji
- Przejdź do Ustawień aplikacji, zgodnie z powyższą instrukcją.
- Skorzystaj z przycisku Zweryfikuj konto (tylko dla pierwszej konfiguracji) i zaakceptuj prośbę dostępu aplikacji do Twojego konta Facebook.
- Jeśli jesteś zalogowany do konta, aplikacja powiąże konfigurację z Twoim kontem. Jeśli chcesz skorzystać z innego konta, przeloguj się do niego.
- Po akceptacji dostępu będziesz mógł wybrać, dla której strony serwisu Facebook chcesz aktywować aplikację.
- Aplikacja nie udziela dostępu do profilów prywatnych, a jedynie stron utworzonych w serwisie Facebook.
- Po zapisaniu zmian uzyskasz dostęp do dalszej części konfiguracji aplikacji.
- Wprowadź zmiany i zachowaj je.
Funkcje i akcje aplikacji
- Rozmowy automatyczne– komunikacja z automatem: funkcja ta umożliwia nazwiązanie klientom sklepu kontaktu w aplikacji Messenger (lub przez stronę WWW) z automatem czyli inteligentynym botem. Rozmowa taka umożliwi, bez potrzeby angażowania pracownika sklepu, wyświetlenie informacji o zamówieniu, asortymencie sklepu lub promocjach.
- Dostępne komendy (dot. rozmowy z automatem): przeglądaj, rozmowa, szukaj, promocje, status. Klient może także wprowadzić podczas rozmowy słowa kluczowe aby sprawdzić dostępne produkty;
- Ustawienia przycisku Napisz do nas: aktywowanie opcji spowoduje pojawienie się przycisku kontaktowego na stronie sklepu. Jego naciśnięcie wywołuje komunikator Messenger (www.messenger.com) i rozpoczyna konwersację. W konfiguracji przycisku możesz zmienić jego lokalizację, rozmiar i kolor;
- Powiadomienia o statusie zamówienia w Messengerze: składając zamówienie, klient sklepu może wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień w aplikacji Messenger. Za ich pomocą możliwie jest podejrzenie szczegółów do 10 zamówień wstecz. W ramach dostępnej konfiguracji ustal kiedy powiadomienia mają być wysyłane.
- Określ rozmiar i kolor przycisku powiadomień, który klient będzie mógł kliknać podczas składania zamówienia.