Aplikacje dostępne w panelu eSklep to dodatki rozszerzające standardowe wyposażenie oprogramowania. Dzięki prostocie instalacji i łatwiej obsłudze rozszerzają funkcjonalność sklepu tak, aby zarządzanie nim, prowadzenie sprzedaży, kontakt z klientami, itp., były jeszcze prostsze. Zapewniają łatwą integrację Twojego sklepu internetowego z partnerami home.pl
Aplikacje eSklep tworzone są i aktualizowane niezależnie od oprogramowania samego sklepu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, zarówno sklep internetowy, jak i integracje, mogą być aktualizowane wg. własnego planu, tym samym dostarczając szybko najnowsze rozwiązania i funkcjonalności.
Dzięki aplikacjom wpłyniesz na:
- możliwość integracji sklepu z zewnętrznymi partnerami, systemami i aplikacjami, np. obsługa przesyłek kurierskich czy media społecznościowe,
- umożliwiają pozyskanie większej liczby klientów i znacząco poprawiają sprzedaż,
- zwiększają atrakcyjność sklepu internetowego, wpływając na jego budowę oraz możliwości dostępu do informacji czy procesu zakupowego,
- są proste w instalacji i nie wymagają wiedzy informatycznej,
- są łatwe w zarządzaniu, dzięki intuicyjnym panelom konfiguracji.
Rozpocznij od wyboru aplikacji, a następnie przejdź do jej konfiguracji.
- Przejdź do sekcji Aplikacje –> Aplikacje, wybierz interesującą Cię aplikację, najedź kursorem myszy i kliknij Zainstaluj.
- Przejdź do sekcji Aplikacje –> Moje aplikacje, wybierz zainstalowaną aplikację i przejdź do jej konfiguracji.
- Po zapisaniu zmian, integracja/mechanizm zostanie uruchomiony. W zależności od typu aplikacji, w odpowiednich częściach sklepu pojawią się dodatkowe ustawienia.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com