Czym jest OneDrive i OneDrive dla Firm?


OneDrive to przestrzeń, w ramach której można przechowywać dane, np. pliki, dokumenty, obrazy, itp. poza własnym komputerem, w chmurze. OneDrive pozwala na dostęp do w/w zasobów z dowolnej lokalizacji, w której możesz uzyskać dostęp do sieci Internet. OneDrive to magazyn plików, który otrzymujesz wraz z kontem Microsoft.

OneDrive umożliwia także współpracę nad dokumentami pakietu Office z innymi użytkownikami w jednym momencie, w ten sposób cała Twoja firma może ze sobą współpracować, pozostając w sieci Internet.

OneDrive dla Firm rozszerza podstawowe funkcjonalności OneDrive i Office365 przede wszystkim  wspomniane współdzielenie plików oraz pracę nad dokumentami pakietu Office z innymi osobami w tym samym czasie. To co przede wszystkim odróżnia OneDrive od OneDrive dla firm to sposób zarządzania plikami, gdzie można w pełni kontrolować zakres dostępnych działań jak i uprawnień.

OneDrive dla Firm jest usługą magazynu online, działającego wewnątrz organizacji. Wewnątrz firmowej usługi Office 365.

Nie możesz połączyć konta osobistego usługi OneDrive z kontem służbowym OneDrive dla Firm w usłudze Office 365, ale możesz kopiować lub przenosić pliki między nimi. OneDrive

Dowiedz się więcej czym jest i jak korzystać z OneDrive i OneDrive dla Firm.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub