Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie internetowym?


Pamięć cache pozwala na przyspieszenie działania sklepu poprzez zapisywanie ostatnio wysyłanych elementów. Pozwala to na skrócenie czasu potrzebnego na załadowanie informacji (np. karty produktu).

Poradnik wideo: Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie internetowym?

\

W sytuacji, kiedy wprowadzasz w sklepie zmiany (dodajesz produkty, zmieniasz zdjęcia czy aktualizujesz konfigurację), powinieneś wyczyścić zawartość pamięci cache. W tym celu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> ADMINISTRACJA, SYSTEM –> PAMIĘĆ CACHE.
  3. Zaznacz elementy, które chcesz usunąć z pamięci cache.
    Jak wyczyścić pamięć cache?
  4. Kliknij przycisk Wyczyść, aby usunąć wybrane elementy z pamięci cache sklepu.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie