Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie internetowym?

Pamięć cache pozwala na przyspieszenie działania sklepu poprzez zapisywanie ostatnio wysyłanych elementów. Pozwala to na skrócenie czasu potrzebnego na załadowanie informacji (np. karty produktu).

W sytuacji, kiedy wprowadzasz w sklepie zmiany (dodajesz produkty, zmieniasz zdjęcia czy aktualizujesz konfigurację), powinieneś wyczyścić zawartość pamięci cache. W tym celu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Ustawienia > Ogólne > PAMIĘĆ CACHE.
  3. Zaznacz elementy, które chcesz usunąć z pamięci cache.
  4. Kliknij przycisk Wyczyść, aby usunąć wybrane elementy z pamięci cache sklepu.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.