Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie internetowym?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Pamięć cache pozwala na przyspieszenie działania sklepu poprzez zapisywanie ostatnio wysyłanych elementów. Pozwala to na skrócenie czasu potrzebnego na załadowanie informacji (np. karty produktu).

W sytuacji, kiedy wprowadzasz w sklepie zmiany (dodajesz produkty, zmieniasz zdjęcia czy aktualizujesz konfigurację), powinieneś wyczyścić zawartość pamięci cache. W tym celu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Ustawienia > Ogólne > PAMIĘĆ CACHE.
  3. Zaznacz elementy, które chcesz usunąć z pamięci cache.
  4. Kliknij przycisk Wyczyść, aby usunąć wybrane elementy z pamięci cache sklepu.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie