Po włączeniu sklepu załadowane są przykładowe dane

728x90

Specjalnie dla użytkowników eSklep specjaliści z branży e-commerce przygotowali komplet treści startowych, które wczytywane są po pierwszym uruchomieniu sklepu internetowego.

Większość elementów treści startowych została wypełniona informacjami, które podałeś w asystencie konfiguracji (po pierwszym zalogowaniu do panelu sklepu). Dane podane w asystencie konfiguracji zostały zastosowane przy wypełnianiu treści startowych, np. przy tagach/znacznikach, automatycznych wiadomościach wysyłanych do klientów lub też przy innych zmiennych, za pomocą których cały proces sprzedaży w sklepie jest zautomatyzowany.

Więcej informacji na temat treści startowych oraz powiązanych funkcji znajdziesz w poniższych artykułach:

Przykładowe produkty, kategorie produktów oraz strony informacyjne

Po uruchomieniu usługi eSklep, Twoja usługa będzie już posiadała komplet podstawowych informacji, np. przykładowe produkty, kategorie produktów, przygotowaną stopkę wraz ze wszystkimi wymaganymi stronami informacyjnymi (np. na temat form płatności, kosztów dostawy czy częstych pytań).Sklep internetowy - Widok Polecanych produktów

Regulamin, polityka prywatności oraz inne treści

W materiałach startowych znajdują się również treść regulaminu sklepu wraz z polityką prywatności, które również możesz zastosować w swoim sklepie internetowym. Oba dokumenty zostały przygotowane przez prawników ściśle związanych z branżą internetową.

WAŻNE! Pamiętaj, że powinieneś przejrzeć treści regulaminów, aby dopasować je do charakteru Twojej działalności.

Gotowa komunikacja e-mail z klientem

Kolejny element przykładowych danych to przygotowana treść wiadomości e-mail przesyłanych do klienta. Treść dla wiadomości e-mail dotyczących: rejestracji użytkownika, złożenia zamówienia czy zmiany stanu realizacji zamówienia – wszystko to już przygotowaliśmy dla Ciebie. Przygotuj więc treści pod kątem swojego biznesu i… zacznij już sprzedaż!

Pamiętaj, że komunikacja e-mailowa z Klientami to klucz do sukcesu. Warto więc wykorzystać przygotowane treści startowe i zmodyfikować je na potrzeby własnej branży.

Wiadomości e-mail wysyłane do klientów są kluczowym elementem funkcjonowania sklepu. eSklep posiada narzędzia do zarządzania tym kanałem komunikacji.

Zastosowano dane, które podałeś w asystencie konfiguracji

Większość elementów w sklepie została wypełniona informacjami, które podałeś po pierwszym zalogowaniu do Panelu sklepu (np. nazwa firmy), korzystając z asystenta konfiguracji. Dane na temat sklepu (np. dane firmy, informacje o sklepie) możesz zmienić w opcji menu “Konfiguracja” -> “Ustawienia podstawowe” -> “Informacje o sklepie”.Sklep internetowy - Konfiguracja - Ustawienia podstawowe - Wybierz opcję Informacje o sklepie

Jakie dane powinienem koniecznie sprawdzić?

Indywidualnymi kwestiami, które należy sprawdzić i wypełnić w Panelu sklepu są, np. kwoty przesyłki, terminy realizacji zamówienia czy warianty oferowanych produktów. W związku z powyższym, wszystkie treści startowe powinny zostać przez Ciebie przejrzane i uzupełnione o konkretne wartości – według własnego uznania. Dobrym pomysłem jest też przejrzenie regulaminu sklepu i dostosowanie go do swoich wymagań i potrzeb.

Jeśli sprzedajesz produkty w różnych wariantach i konfiguracjach (np. różne rozmiary, kolory, pojemności czy parametry), wystarczy, że skorzystasz z wariantów produktu, aby zautomatyzować swoją pracę. Każdy wariant może mieć własną cenę, zdjęcie czy stan magazynowy.

Poprzedni krok – Warianty produktów Integracje – Następny krok

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub