Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Specjalnie dla użytkowników eSklep specjaliści z branży e-commerce przygotowali komplet treści startowych, które wczytywane są po pierwszym uruchomieniu sklepu internetowego.
Większość elementów treści startowych została wypełniona informacjami, które podałeś w asystencie konfiguracji (po pierwszym zalogowaniu do panelu sklepu). Dane podane w asystencie konfiguracji zostały zastosowane przy wypełnianiu treści startowych, np. przy tagach/znacznikach, automatycznych wiadomościach wysyłanych do klientów lub też przy innych zmiennych, za pomocą których cały proces sprzedaży w sklepie jest zautomatyzowany.
Więcej informacji na temat treści startowych oraz powiązanych funkcji znajdziesz w poniższych artykułach:
- Do czego służą strony informacyjne?
- Do czego służy opcja „Wiadomości email”?
- Do czego służy opcja „Nagłówek i stopka”?
Przykładowe produkty, kategorie produktów oraz strony informacyjne
Po uruchomieniu usługi eSklep, Twoja usługa będzie już posiadała komplet podstawowych informacji, np. przykładowe produkty, kategorie produktów, przygotowaną stopkę wraz ze wszystkimi wymaganymi stronami informacyjnymi (np. na temat form płatności, kosztów dostawy czy częstych pytań).
Regulamin, polityka prywatności oraz inne treści
W materiałach startowych znajdują się również treść regulaminu sklepu wraz z polityką prywatności, które również możesz zastosować w swoim sklepie internetowym. Oba dokumenty zostały przygotowane przez prawników ściśle związanych z branżą internetową.
Gotowa komunikacja e-mail z klientem
Kolejny element przykładowych danych to przygotowana treść wiadomości e-mail przesyłanych do klienta. Treść dla wiadomości e-mail dotyczących: rejestracji użytkownika, złożenia zamówienia czy zmiany stanu realizacji zamówienia – wszystko to już przygotowaliśmy dla Ciebie. Przygotuj więc treści pod kątem swojego biznesu i… zacznij już sprzedaż!
Wiadomości e-mail wysyłane do klientów są kluczowym elementem funkcjonowania sklepu. eSklep posiada narzędzia do zarządzania tym kanałem komunikacji.
Zastosowano dane, które podałeś w asystencie konfiguracji
Większość elementów w sklepie została wypełniona informacjami, które podałeś po pierwszym zalogowaniu do Panelu sklepu (np. nazwa firmy), korzystając z asystenta konfiguracji. Dane na temat sklepu (np. dane firmy, informacje o sklepie) możesz zmienić w opcji menu Ustawienia > Ogólne korzystając z kolejny podsekcji menu, np. Nazwa i status sklepu, Dane firmy, Domeny.
Jakie dane powinienem koniecznie sprawdzić?
Indywidualnymi kwestiami, które należy sprawdzić i wypełnić w Panelu sklepu są, np. kwoty przesyłki, terminy realizacji zamówienia czy warianty oferowanych produktów. W związku z powyższym, wszystkie treści startowe powinny zostać przez Ciebie przejrzane i uzupełnione o konkretne wartości – według własnego uznania. Dobrym pomysłem jest też przejrzenie regulaminu sklepu i dostosowanie go do swoich wymagań i potrzeb.
Jeśli sprzedajesz produkty w różnych wariantach i konfiguracjach (np. różne rozmiary, kolory, pojemności czy parametry), wystarczy, że skorzystasz z wariantów produktu, aby zautomatyzować swoją pracę. Każdy wariant może mieć własną cenę, zdjęcie czy stan magazynowy.
Więcej rozwiązań
- Gdzie w Panelu sklepu uzupełnić dane o mojej firmie?
- Jak rozpocząć wprowadzanie asortymentu do sklepu?
- Jak zintegrować sklep z serwisem aukcyjnym Allegro?
- Do czego służy opcja „Informacje o sklepie”?