Pierwsze logowanie do panelu sklepu internetowego eSklep

Po zakończeniu rejestracji sklepu internetowego eSklep, na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz powitalną wiadomość e-mail, w której zawarte będą dane dostępowe do Twojego sklepu internetowego.

W wiadomości e-mail znajdziesz dane niezbędne do pierwszego logowania do panelu sklepu, jak i informacje potwierdzające zainstalowanie oprogramowania sklepu (instalacja wykonywana jest automatycznie po zamówieniu).

Przykład wiadomości e-mail wysyłanej na Twój kontaktowy adres e-mail po zamówieniu eSklepu:

Jak po raz pierwszy zalogować się do panelu sklepu internetowego?

  1. Otwórz wiadomość e-mail, którą otrzymasz po zamówieniu sklepu internetowego,
  2. Kliknij link: adres www aplikacji, aby zobaczyć stronę główną sklepu internetowego,
  3. Kliknij link: adres panelu administracyjnego, aby przejść do logowania do zaplecza sklepu,
  4. Podczas pierwszego logowania skorzystaj z loginu i hasła wskazanych w wiadomości e-mail,
    Po pierwszym poprawnym zalogowaniu, zostaniesz poproszony o ustalenie nowego hasła dostępu. Skorzystaj z tej opcji nadając własne hasło. Login administratora możesz zmienić w ustawieniach sklepu, po zalogowaniu do jego panelu.
  5. Po pierwszym poprawnym zalogowaniu i nadaniu nowego hasła dostępu, sklep przeprowadzi Cię przez kreatora wstępnej konfiguracji. Wskaż podstawowe informacje o sklepie, formy dostawy i dane kontaktowe. Wszystkie ustawienia będziesz mógł edytować, usunąć lub dodać na nowo w późniejszym czasie.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl