eSklep – Pomoc techniczna sklepu internetowego eSklep


W ramach oferty home.pl, masz możliwość rejestracji usługi sklepu internetowego eSklep zwanego dalej sklepem internetowym home.pl. 26 maja 2018 roku w ramach systemu zarządzania usługami zarejestrowanymi w home.pl, udostępniliśmy naszym Klientom dostęp do nowego Panelu Klienta home.pl oraz serwisu WWW: www.home.pl (poprzednia wersja dostępna pod adresem online.home.pl). Tym samym nazwa usługi sklepu internetowego home.pl zmieniła się z eSklep na eSklep. W dokumentacji dotyczącej sklepu internetowego home.pl możesz spotkać się zamiennie z obydwiema nazwami.

W chwili obecnej, zarówno eSklep jak i eSklep są identycznymi produktami, bazującymi na jednej i tej samej platformie sklepu internetowego. Ze względu na trwające testy nowej platformy sprzedaży i obsługi usług – beta.home.pl, zmianie uległa jedynie nazwa sklepu internetowego.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o konfiguracji, obsłudze i prowadzeniu sprzedaży za pomocą platformy eSklep, zapraszamy do skorzystania z dokumentacji sklepu internetowego eSklep, dostępnej pod adresem: https://pomoc.home.pl/section/click-shop

WAŻNE! Rejestracja usługi eSklep realizowana jest poprzez serwis online.home.pl (brak opcji rejestracji). Usługa eSklep dostępna jest w ramach platformy serwisu home.pl  gdzie możesz dokonać jej rejestracji. W chwili obecnej home.pl jest platformą testową w zakresie obejmującym serwis rejestracji i zarządzania usługami. Usługa sklepu internetowego jest w pełni funkcjonalnym narzędziem do prowadzenia sprzedaży w Internecie. Zapraszamy do rejestracji.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub