Sklep internetowy z założenia ma sprzedawać produkty dostarczając przy tym podstawowych informacji o nich, np. opisu oraz ceny. W zależności od Twoich potrzeb i profilu prowadzonej działalności możesz m.in. ograniczyć widoczność cen lub wyłączyć sprzedaż.
Istnieją trzy sytuacje, które powodują, że przycisk „Dodaj do koszyka” nie jest wyświetlany na stronach sklepu.
- Włączona opcja: Tylko zalogowani widzą ceny w miejscu: Ustawienia > Ustawienia rejestracji.
- Włączona jest opcja, Wyłącz możliwość kupowania w miejscu: Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > sekcja Ograniczenia zakupów
- Produkt ma ustawiony stan dostępności, w którym nie można dokonać zakupu.
Czytaj więcej:
- Trzy sposoby przedstawiania procesu dodawania do koszyka
- Jak dodać znak wodny na zdjęciach produktów?
- Jak dodać nowy produkt?
- Dlaczego klienci porzucają koszyk i jak temu zapobiec?
- Jak włączyć na karcie produktu opcję zapytaj o produkt?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.