Dlaczego nie wyświetla się przycisk „Dodaj do koszyka”?

Sklep internetowy z założenia ma sprzedawać produkty dostarczając przy tym podstawowych informacji o nich, np. opisu oraz ceny. W zależności od Twoich potrzeb i profilu prowadzonej działalności możesz m.in. ograniczyć widoczność cen lub wyłączyć sprzedaż.

Istnieją trzy sytuacje, które powodują, że przycisk „Dodaj do koszyka” nie jest wyświetlany na stronach sklepu.

  1. Włączona opcja: Tylko zalogowani widzą ceny w miejscu: Ustawienia > Ustawienia rejestracji.
    Możesz wyłączyć widoczność cen dla swoich produktów i ograniczyć ich dostępność dla zalogowanych użytkowników
  2. Włączona jest opcja, Wyłącz możliwość kupowania w miejscu: Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > sekcja Ograniczenia zakupów
    Ogranicz możliwość robienia zakupów w sklepie internetowym wyłączając je całkowicie
  3. Produkt ma ustawiony stan dostępności, w którym nie można dokonać zakupu.
Czytaj więcej:
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.