Dlaczego nie wyświetla się przycisk „Dodaj do koszyka”?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Sklep internetowy z założenia ma sprzedawać produkty dostarczając przy tym podstawowych informacji o nich, np. opisu oraz ceny. W zależności od Twoich potrzeb i profilu prowadzonej działalności możesz m.in. ograniczyć widoczność cen lub wyłączyć sprzedaż.

Istnieją trzy sytuacje, które powodują, że przycisk „Dodaj do koszyka” nie jest wyświetlany na stronach sklepu.

  1. Włączona opcja: Tylko zalogowani widzą ceny w miejscu: Ustawienia > Obsługa zamówień > Ustawienia rejestracji.
    Możesz wyłączyć widoczność cen dla swoich produktów i ograniczyć ich dostępność dla zalogowanych użytkowników
  2. Włączona jest opcja, Wyłącz możliwość kupowania w miejscu: Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > sekcja Ograniczenia zakupów
    Ogranicz możliwość robienia zakupów w sklepie internetowym wyłączając je całkowicie
  3. Produkt ma ustawiony stan dostępności, w którym nie można dokonać zakupu.
Czytaj więcej:
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie