Dlaczego nie wyświetla się przycisk “Dodaj do koszyka”?


Istnieją trzy sytuacje, które powodują, że przycisk “Dodaj do koszyka” nie jest wyświetlany na stronach sklepu.

  1. Włączona opcja: Tylko zalogowani widzą ceny w miejscu: Ustawienia > Obsługa zamówień > Ustawienia rejestracji.
  2. Włączona jest opcja, Wyłącz możliwość kupowania w miejscu: Ustawienia > Obsługa zamówień > Zamówienia i koszyk > sekcja Ograniczenia zakupów
  3. Produkt ma ustawiony stan dostępności, w którym nie można dokonać zakupu.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie