Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Aby stany dostępności były wyświetlane na stronach produktów, włącz opcję Dostępność, którą znajdziesz w opcji menu Wygląd i treści > Obecny szablon graficzny zakładka Szczegóły produktu.
Parametry
Każdy status dostępności opisany jest następującymi parametrami:
- Nazwa – fraza, która będzie wyświetlała się klientom po przejściu do szczegółów produktu. Określa ona stan dostępności danego produktu w magazynie, np. duża ilość, mała ilość.
- Tryb działania – dopasowane przez Ciebie informacje o warunkach ustawiania danego stanu dostępności (automatycznie przez system lub ręcznie).
- Próg aktywacji – określ, przy jakiej liczbie sztuk produktu w magazynie ma włączać się dany stan dostępności, gdy ilość produktu w magazynie spadnie do określonej wartości.
- Można kupować – określ czy przy danym stanie dostępności można dokonywać zakupów. Oznacza to, że jeśli produkt przejdzie do tego stanu dostępności, to zakup tego produktu w sklepie nie będzie możliwy.
- Ikona – możesz dodać ikonę stanów magazynowych (dostępne formaty to JPG, PNG lub GIF).
Czytaj więcej:
- Do czego służy opcja „Czyszczenie bazy danych”?
- Do czego służy opcja „Ceny i stawki VAT”?
- Do czego służy opcja „Czasy wysyłki”?
- Do czego służy opcja „Opinie nt. produktów”?
- Do czego służy opcja „Produkty”?