- Wprowadzenie
- Edycja komentarza w mini-podglądzie usługi
- Edycja komentarza na ekranie Konfiguracji usługi
Wprowadzenie
W Panelu klienta home.pl możesz dodać prywatny komentarz dla każdej usługi, który może ułatwić Ci identyfikację odpowiedniej usługi w przyszłości. Pamiętaj, że komentarz do usługi jest widoczny tylko po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl.
Istnieją dwa miejsca w Panelu klienta home.pl, w których możesz edytować wspomniany komentarz. Pamiętaj, że treść komentarza może składać się maksymalnie z 255 znaków (razem ze spacjami).
Edycja komentarza w mini-podglądzie usługi
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na wyświetlonej liście usług kliknij nazwę usługi, dla której chcesz ustawić/zmienić komentarz.
- Po kliknięciu nazwy usługi, wyświetlony zostanie mini-podgląd usługi, w którym możesz ustawić/zmienić komentarz. Kliknij ikonę “Długopisu”, aby rozpocząć edycję komentarza.
- W wyświetlonym polu tekstowym wpisz komentarz do usługi i kliknij niebieską ikonę “Dyskietki”, aby zapisać wprowadzony komentarz.
- Po zapisaniu zmian, komentarz do usługi będzie widoczny na liście usług.
Edycja komentarza na ekranie Konfiguracji usługi
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij opcję “Usługi”, która znajduję się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz utworzyć/zmienić komentarz.
- Kliknij przycisk “Konfiguracja usługi”, aby przejść do okna konfiguracji wybranej usługi.
- Kliknij przycisk “Edytuj”, aby rozpocząć edycję komentarza dla usługi.
- Wpisz treść komentarza w polu tekstowym oraz kliknij przycisk “Zapisz”, aby zapisać zmiany.